⬇⬇⬇⬇⬇

1.3 v Ridiculous Fishing - A Tale of Redemption hack ➡

⇧⇧⇧⇧⇧

 

 

Latterligt fiskeri - En fortælling om indløsning - Skøn over indtægter og download - Apple App Store - USA ·. Latterlige anmeldelser "Latterligt fiskeri er en så komplet pakke, at det er en nem anbefaling." ~ Eli Hodapp (TouchArcade) - ★ ★ ★ ★ ★ Det er også et af de fineste spil i App Store nogensinde. ~ Alec Meer (MacWorld) - ★ ★ ★ ★ ★ "Ingeniøst designet, kontinuerligt overbevisende, omhyggeligt udformet, dryppende af personlighed, fyldt med indhold ... Alt sammen for at levere en sammenhængende helhed, der fungerer til at skifte mellem at få dig til at smile, få dig til at undre dig og mest af alt, så du ønsker mere . " ~ Jonathan Holmes (Destructoid) - ★ ★ ★ ★ ★ "Hvert aspekt af spillet, fra det givende opgraderingssystem til den unikke grafik, viser et kompliceret håndværk, som vi sjældent ser i App Store." ~ Chris Reed (Slide2Play) - ★ ★ ★ ★ ★ "En af de mest mekanisk tilfredsstillende oplevelser, du nogensinde vil finde, og indpakket i en blændende cool æstetik." ~ Eli Cymet (Gamezebo) - ★ ★ ★ ★ ★ "Latterligt fiskeri illustrerer, hvilken forskel det gør at pleje dit publikum." ~ JC Fletcher (Joystiq) - ★ ★ ★ ★ ★ ★ "De fleste fiskerspil er fiskespil. Dette er et fiskespil." ~ Chad Sapieha (National Post) - ★ ★ ★ ★ ★ ★ "Latterligt fiskeri giver en sprudlende oplevelse, der fortsætter med at glæde i timer og dage og potentielt uger." ~ Andrew Hayward (MacLife) - ★ ★ ★ ★ ★ "Latterligt fiskeri, Vlambeer fiskeri med kanonspil har været lang tid i værkerne, men det er endelig her, og det er spektakulært." ~ Carter Dotson (148Apps) - ★ ★ ★ ★ ★ ★ "Vlambeer's spil er, som titlen antyder, latterligt. I dets enkle, glædelige rytmer af spillet er det også sublimt." ~ KANT - ★ ★ ★ ★ ★ "Latterligt fiskeri er ligeglad med fiskeri eller skydespil eller fiskeri generelt. Så vidt jeg ved, er det også det første fiskespil, der kommer med en liste med ikke-låsbare kanoner." ~ Dan Pearson () "Det gør masseødelæggelsen af ​​uskyldigt havliv helt sød." ~ Andrew Webster (The Verge) "Latterligt fiskeri er et simpelt koncept, der blev omdannet til et spil, hvor en besætning af utroligt talentfulde mennesker ikke tager noget for givet med hensyn til præsentation eller polering. Resultaterne taler for sig selv." ~ Ben Kuchera (PA-rapport) "Latterligt fiskeri lever op til sit navn og derefter nogle. Kom for fiskeri, bliv ved uzierne." ~ Kirk Hamilton (Kotaku) "Jeg er kommet til at tænke på latterligt fiskeri som det uofficielle spil af Wes Andersons film The Life Aquatic." ~ Rob Hearn (PocketGamer) "Latterligt fiskeri er fra et alternativt iPhone-spilunivers, hvor Nintendo er produktionskvalitetsstandarden og handling er alt." ~ Robert Ashley (A Life Well Wasted) "Den korte og vanedannende mekanik og den ekstravagante produktionsværdi blandes i en perfekt blanding til et niveau, der vil være vanskeligt at se gentaget i andre apps." ~ Appfreak "En sjælden perle midt i de uendelige sardiner fra iOS-spil." ~ Chris Bateman (International Hobo) "Latterligt fiskeri er noget meget specielt." ~ eksp. Magasin.

Latterligt Fiskeudvikler (r) Vlambeer Udgiver (e) Vlambeer Producent (er) Rami Ismail Designer (r) Jan Willem Nijman Programmerer (r) Zach Gage Kunstner (r) Greg Wohlwend Komponist (er) Eirik Suhrke Platform (er) iOS, Android Frigiv iOS 13. marts, 2013 Android 19. november 2013 Genre (r) Handling, sportstilstand (er) Enkeltspiller Ridiculous Fishing er et mobilt fiskevideospil, hvor spillerne bruger bevægelses- og berøringskontroller for at fange fisk og derefter skyde dem ud af himlen for kontanter. Spillet er kendt for sine udviklere kamp mod en klonet version af deres spil frigivet af et andet firma. Spillet blev udviklet og udgivet af Vlambeer —Rami Ismail og Jan Willem Nijman - og frigivet til iOS den 13. marts 2013 og senere samme år til Android. Spillere kaster en fiskelinje i havet og bruger bevægelseskontrol for at undgå fisk, når krogen synker og for at fange så mange fisk som muligt, når rullen trækkes tilbage. Spillerne rører derefter på skærmen for at skyde fisk ud af himlen for penge, der kan bruges på opgraderinger. Nijman udviklede ideen under et tv-show om tunfiskere. Spillet blev først frigivet som et Flash-spil Radical Fishing med den samme grundlæggende mekanik. Et år efter Vlambeer begyndte deres iOS-udvikling, frigav Gamenauts Ninja Fishing, en klon af spillet. Holdet arbejdede på andre spil og talte offentligt om situationen med en stående ovation på Game Developers Conference i 2012, før de besluttede at skrabe størstedelen af ​​deres arbejde og afslutte spillet. Kunstner Greg Wohlwend flyttede ind sammen med iOS-udvikleren Zach Gage for at arbejde 14-timers dage på spillet. Latterligt fiskeri modtog "næsten universelle perfekte scoringer" ved lanceringen [1] - hvilken evalueringsscore-aggregator Metacritic betegner som "universal anerkendelse". [2] Det vandt en Apples designpris i 2013 og var deres iPhone-spil i året. Anmeldere bemærkede Vlambeer's kamp mod kopien af ​​deres spil og roste spillets balance og både visuelle og spildesign. Gameplay [rediger] Spilleren fisker i jagt efter berømmelse som en fisker ved navn Billy. [3] Spillmekanikken er "tre tætvævede minispil i én": støbning af fiskelinjen, fangst af fisk og skyde fisken i luften. [3] Afspilleren kaster linjen og vipper enheden for at undgå fisken, når krogen synker. Når en fisk kobles, stiger krogen op, og spilleren vipper enheden for at fange så mange fisk som muligt undervejs til overfladen. Over vand lanceres fisken i luften, og spilleren tapper på skærmen for at skyde fisken ud af himlen for at tjene penge, før de falder i vandet. [4] Fiskene er forskellige i karakteristika, herunder svømmemønster og antallet af skud, der kræves for at indbetale. [5] Manetskuddet forringer den samlede indkomst. [6] Der er fire etaper, hver med sit eget visuelle og lydtema og sjældne fisk, [4] og en endeløs tilstand, hvor spillerne kan arbejde mod den højeste score. [7] Indtjening kan bruges i en butik mod vedvarende opgraderinger, såsom længere fiskerilængde, usårbare øvelser, useriøse hatte, større kanoner, [4] kædesav lokker, en hårtørrer og brødrister (for at skjule utilsigtede fangster), [7] brændstof til motorsagen og et slips til større indkomst. [8] Der er også en Fish-o-pedia i Billys smartphone, der giver gameplay-tip og sporer statistik såsom fisk fanget, hvilket er fremskridtene med at låse nye niveauer op. [5] Der er ingen køb i appen. [7] Billy på havet og venter på at kaste fiskelinjen Spilleren vipper enheden, når krogen falder ned for at undgå fisken. Når han fanges en fisk stiger krogen op, og spilleren vipper enheden for at fange fisken. Fisken spreder sig over vandet, og spilleren banker på skærm for at skyde dem ud af himlen for penge Udvikling [rediger] Vlambeer udviklede Radical Fishing, et Adobe Flash-baseret spil, hvor en fisker sidder i en båd og kaster sin linje i vandet, trækker fisk op i luften og skyder dem med en pistol. [1] Det blev bygget til at tage "alt godt" fra vanedannende browserspil uden kunstigt at forlænge dens længde bare til krogspillere. [9] Spillet blev designet med en feedback-loop, hvor præstation i et minispil førte til en mere givende oplevelse i den næste minispil. [9] Vlambeer-designer Jan Willem ("JW") Nijman udviklede ideen baseret på et tv-show om tunfiskere, der fik ham til at overveje et kryds mellem fange stor fisk, slow motion-fotografering og Duck Hunt's spilmekanik. [1] Nijman udarbejdede øjeblikkeligt designet, som aldrig ændrede sig. [1] Virksomheden solgte Flash-spillet til et browserspilswebsted i 2010, men beholdt rettighederne til at fremstille en iOS-version, som de ville kalde latterligt fiskeri. [1] De begyndte produktionen på iOS-versionen den 7. december 2010 med den hensigt at "2012/2013-ækvivalent" af originalen. [9] Nijman (designer) og Ismail (marketingmedarbejder), der præsenterer historien om latterligt fiskeriets udvikling på GDC 2013 Wohlwend (kunstner) og Gage (iOS-udvikler) Cirka et år senere frigav Gamenauts Ninja Fishing, et spil med lignende spilmekanik, men anden kunst, der blev kendt som en klon af Radical Fishing. [1] [9] Polygon rapporterer, at spillet "blev en sensation natten over". [1] Da spilmekanik ikke var berettiget til ophavsretlig beskyttelse, forfulgte Vlambeer ikke juridiske handlinger. [1] Vlambeer's primære projekt havde været Serious Sam: The Random Encounter, som blev sat til side for at håndtere den nye klonsituation. [9] På et tidspunkt afslørede Vlambeer sine flere fiskeripladser i spillet, og Ninja Fishing tilføjede en lignende funktion med et "kommer snart" -skilt. [9] Vlambeer stoppede udviklingen af ​​latterligt fiskeri i flere uger, men besluttede senere at fortsætte. [1] Et andet samtidigt projekt hos virksomheden, Super Crate Box, der blev frigivet i 2012 til industriens ros. [1] Super Crate Box blev nomineret til en uafhængig spilfestivalpris på Game Game Developers Conference (GDC) i 2011, hvor holdet stort set var ukendt og spillet ikke vandt prisen. [1] I det næste år blev latterligt fiskeri nomineret til 2012 Independent Games Festival-prisen "Bedste mobile spil" på GDC, og Vlambeer var blevet kendt inden for spiludviklingssamfundet for deres to titler og kamp mod Gamenauts Ninja-fiskeri. [1] Deres GDC-tale i 2012 om spilkloner modtog stående ovationer. [1] Polygon omtalte talen som "et skud hørt omkring spilbranchen". [1] Latterligt fiskeri blev vist på GDC-standen for Independent Games Festival i 2012. [1] Holdet frigav også et sideprojekt, Yeti Hunter, live fra GDC-showet. [1] Nijman begyndte med at udvikle luftebroere på flyet hjem fra konferencen. [1] På nuværende tidspunkt havde teamet fire medlemmer: designer Jan Willem Nijman, marketingmedarbejder Rami Ismail, iOS-udvikler Zach Gage og kunstner Greg Wohlwend. [1] [a] Holdet fortsatte arbejdet hver for sig og sporadisk, idet han blev mindre fremad og modløs af projektets forhindringer. [1] Da de vendte tilbage til Holland fra GDC, begyndte Nijman og Ismail, grundlæggerne af Vlambeer, at planlægge et "rigtig stort spil", men besluttede i sidste ende, at ideen var en afledning fra realiteterne ved at afslutte latterligt fiskeri. [1] I august 2012, efter en køretur hjem over De Forenede Stater fra Penny Arcade Expo i Seattle til New York City, satte holdet en frist for at afslutte spillet. [1] [9] Spillet var i en "usammenhængende" tilstand, med god fiskemekanik, men dårlig optagelse og menunavigation. [9] De skrotede butikken, interface og slutspil sammen med "90 procent" af deres arbejde, hvilket afslørede en bestemt retning for resten af ​​spillets udvikling. [9] Wohlwend, kunstneren, flyttede ind hos udvikleren Gage i New York City og arbejdede 14-timers dage i de sidste uger. [1] Musikken blev komponeret af Eirik Suhrke. [1] [10] [b] De sidste dele af spillet samledes glat, og Ismail indsendte spillet til iOS App Store til godkendelse fra New York. [1] Spillet blev frigivet den 13. marts 2013. [9] Virksomhedens live-streamet latterligt fiskeri blev lanceret fra deres Utrecht-kontor. [1] En patch i juli 2013 tilføjede brugerdefinerede lydspor, ny fisk og en genstand til at forlade spillet tidligt. [11] Vlambeer frigav en Android-version med den 19. november 2013 Humble Bundle. [12] Modtagelse [rediger] Modtagelse Samlet resultat Aggregator Score Metacritic 91/100 [2] Gennemsnitlig score Publikationsscore Edge 9/10 [6] Eurogamer 8/10 [5] IGN 8. 0/10 [4] Pocket Gamer 9/10 [8] TouchArcade Spillet blev godt modtaget ved lanceringen med "næsten universelle perfekte scoringer". [1] Samlet bedømmelsesaggregator Metacritic beskriver modtagelsen som "universal anerkendelse". [2] Fra april 2013 var spillet den højest rangerede for iOS i 2013. [1] Det vandt den "featured" position i App Store, [1] og senere en Apple Design Award på Apple 2013 Worldwide Developers Conference [13] og Årets Apples iPhone-spil. [14] Pocket Gamer tildelte det deres guldpris. [8] I august 2013 annoncerede Vlambeer, at spillet nærmede sig en million dollars i salg. [15] Edge bemærkede, at latterligt fiskeri ikke bærer den følelsesmæssige bagage bag virksomhedens livlige udvikling. [6] Oli Welsh fra Eurogamer kaldte balancen smuk og smart, en uddybning af deres forrige versions "idiot-savant design" uden at gå for langt. [5] TouchArcades Eli Hodapp roste opgraderingsstrukturen, der kombinerede opnåelige incitamenter ved siden af ​​gameplay så engagerende som Doodle Jump. [7] IGNs Justin Davis roste spilets uforudsigelige og "gripende" slutning i bunden af ​​Arctic Floes. [4] Han tilføjede, at spillet kunne have været "endnu mere latterligt", og dets niveauer var mere differentierede i tema og kunststil, skønt han fandt det "næsten kubistiske design ... helt fantastisk". [4] Welsh fra Eurogamer var enig i, at Wohlwends kunst var "virkelig cool" og afspejlede en "retro og minimalistisk" indie-spiltrend uden at overmandere gameplayet. [5] Welsh roste også spillets karakter ved hjælp af dets falske Twitter-feed, [5] og Pocket Gamer's Rob Hearn sammenlignede dets fantasifulde karakter med Wes Anderson 's The Life Aquatic. [8] TouchArcades Eli Hodapp kaldte latterligt fiskeri så godt pakket at gøre hans anbefaling "ubesværet" til både korte få minutters lege-sessioner såvel som længere. [7] Rob Hearn fra Pocket Gamer priste sin "blomstrende" progression og blev mere interesseret, da han låste opgraderinger op. [8] Men da der ikke var noget tilbage at opgradere, skrev Hearn, at "det er en skam, at innovationen er begrænset til de første par timer". [8] Mens latterligt fiskeri bød på mange timers hemmeligheder og låse op, bemærkede IGNs Davis, at spillet var kernen i en "enkel arkadeoplevelse ... i sidste ende en poleret arkadetidsmorder". [4] Noter [rediger] ^ Edge beskrev senere holdet som en "indie supergruppe". [6] Eurogamer og TouchArcade kaldte på lignende måde gruppen et "drømmehold". [5] [7] De havde tidligere arbejdet med titler, herunder Solipskier, SpellTower og Spelunky. [5] ^ Suhrke arbejdede også på Spelunky og Hotline Miami soundtracks. [7] Referencer [rediger] ^ a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z aa ab Pitts, Russ (24. april 2013). "Klonet ved fødslen: Historien om latterligt fiskeri". Polygon. Arkiveret fra originalen den 12. juni 2013. Hentet den 12. juni 2013. ^ a b c "latterligt fiskeri - en fortælling om indløsning kritik anmeldelser for iPhone / iPad". Metacritic. Arkiveret fra originalen den 28. maj 2014. Hentet 28. maj 2014. ^ a b Cymet, Eli (14. marts 2013). "Latterlig fiskerianmeldelse". GameZebo. Hentet 12. juni 2013. ^ a b c d e f g Davis, Justin (14. marts 2013). IGN. Arkiveret fra originalen den 27. maj 2014. Hentet 27. maj 2014. ^ a b c d e f g h Welsh, Oli (14. marts 2013). "Latterlig fiskeanmeldelse". Eurogamer. Hentet 27. maj 2014. ^ a b c d Edge Staff (14. marts 2013). Edge. Hentet 27. maj 2014. ^ a b c d e f g Hodapp, Eli (13. marts 2013). "'Latterlig fiskeri' anmeldelse - latterligt fiskeri? Mere som latterlige mængder sjov". TouchArcade. Hentet 27. maj 2014. ^ a b c d e f Hearn, Rob (14. marts 2013). Pocket Gamer. Hentet 27. maj 2014. ^ a b c d e f g h i j Rose, Mike (8. marts 2013). "Latterligt fiskeri: spillet, der næsten afsluttet Vlambeer". Gamasutra. Arkiveret fra originalen den 1. juli 2013. Hentet 30. juni 2013. ^ Pitcher, Jenna (24. december 2013). "Spelunky, latterlig fiskerikomponist, der tilbyder 'pay what you want' for albums". Arkiveret fra originalen den 24. december 2013. Hentet 24. december 2013. ^ Sarkar, Samit (25. juli 2013). "Latterligt fiskeri opdateret for at lade dig spille din egen musik, brug kniv". Arkiveret fra originalen den 25. juli 2013. Hentet den 25. juli 2013. ^ Webster, Andrew (19. november 2013). "'Lidiculous Fishing' debuterer på Android som en del af den nyeste Humble Bundle". Randen. Arkiveret fra originalen den 20. november 2013. Hentet 19. november 2013. ^ McElroy, Griffin (12. juni 2013). "Latterligt fiskeri, bogtryk og mere tager Apple Design Awards hjem". Hentet 12. juni 2013. ^ Corriea, Alexa Ray (17. december 2013). "Apple navngiver latterligt fiskeri, Badland for dets årlige 2013-spil". Hentet 27. maj 2014. ^ Pitcher, Jenna (17. november 2013). "Latterligt fiskeri rammer Android snart". Hentet 19. november 2013. Yderligere læsning [rediger] Johnson, Jason (14. marts 2013). "Spol tilbage: Hvordan en tunfiskedokumentar og kraftig drikkevand inspirerede lanceringen af ​​latterligt fiskeri". Dræb skærm. Hentet 21. januar 2018. Frushtick, Russ (5. oktober 2012). "Kloning af sagsfiler: Vlambeer". Hentet 22. januar 2018. GameCentral (3. april 2013). "Latterligt fiskeri: En fortælling om indløsningsevaluering - begravet skat". Metro. Hentet 22. januar 2018. Rose, Mike (22. september 2011). "In-Depth: Inside Super Crate Box Dev Vlambeer's Clone Wars". Hentet 22. januar 2018. Cymet, Eli (14. marts 2013). Gamezebo. Hentet 22. januar 2018. Hamburger, Ellis (22. marts 2013). "Bedste nye apps: latterligt fiskeri efter iOS". Hentet 22. januar 2018. Webster, Andrew (14. marts 2013). "'Latterligt fiskeri' gør slagtning af livet i havet til et af iPad's bedste spil". Hentet 22. januar 2018. Rogers, Tim (31. december 2013). "De 16 spil, der forbrugte 311 timer i 2013,". Kotaku. Hentet 22. januar 2018. Farokhmanesh, Megan (19. december 2014). "Latterligt fiskerfartøjer forsøger at få endnu en klon trukket fra Google Play". Hentet 22. januar 2018. Tach, Dave (4. april 2014). "Hvordan det at være en succesrig uafhængig udvikler kan få dig til at føle dig skyldig". Hentet 22. januar 2018. Eksterne links [rediger] Officiel hjemmeside Medier relateret til latterligt fiskeri på Wikimedia Commons.


Youtube.
"Dette er Billy," siger latterligt fiskeri, Vlambeer's iPhone forestiller sig om igen (App Store, $ 2. 99) om deres Flash-spil. ”Han fisker som en mester.” Og fisker han, i dette fantastiske og virkelig latterlige mobilspil, der vil udfordre dig så ofte, som det får dig til at grine. The Deadliest Catch Spillet starter uskyldigt nok. Du kaster din fiskekrok ud over siden af ​​en lille, retro-pixeleret båd. Når den falder ned, undgår du den forbipasserende fisk, for så snart du holder på en, begynder din krog at stige op. På vej op ændrer spillet sig: Nu skal du koble så mange fisk, som du kan, inden du rammer vandoverfladen. Jo dybere du går, desto vanskeligere bliver det, indtil du kobler den sjældne boss-type fisk nederst i hvert område. Så bliver det latterligt. Når de først er op af vandet, kastes fisken i luften, og du banker rasende på skærmen for at skyde dem med det våben, du vælger. Hver eksplosion driver dem højere over skyerne, månen og til sidst stjernerne. Jeg foretrækker mini-pistolen til denne del af spillet, men jeg har endnu ikke låst op for alle skydevåben, spillet har at byde på. Fiskene eksploderer i et uklarhed af rødt, når de bliver skudt, og deres død er ledsaget af en monetær værdi for at bruge på opgraderinger i den lokale butik. Nogle af disse power-ups er kritiske - som bagagerummet, der giver dig mulighed for at springe over 100 m vand - og andre - som vandmændene "Jellmet" - er rent til show og har ingen praktisk funktion. Standardopgraderinger får deres egen latterlige vri, ligesom "verdens mest dyre hårtørrer", der fungerer som skjold ved elektrokutning af den første fisk, den støder på. Jeg kunne især godt lide, at spillets kontroller blev designet med enhånds mobilspil i tankerne, hvilket var et problem, jeg stød på i Year Walk. Når du kommer ned, drejer du din telefon til højre og venstre for at undgå at koble fisk. Når du skyder din pistol, skal du trykke på skærmen for semi-auto våben og trække rundt for fuld auto. Desværre fandt jeg, at gyro-kontrollerne var lidt wonky på iPhone 4S, skønt den fungerede meget bedre på iPhone 5c (hos Amazon). Spillet føltes endda lidt mere lydhør, da jeg spillede det på en Android-enhed. Latterligt til kernen Mens gameplayet og forudsætningen for latterligt fiskeri er ret latterligt, er der endnu mere. Du bruger en god mængde tid på at spille på Billys telefon, som ser ud til at være konstrueret af en træplanke (følg med på Sascha Seagan's anmeldelse af iPlank), der endda viser den faktiske tid og din iPhone's batteriniveau. Herfra kan du navigere til forskellige fiskepladser, besøge butikken, lære mere om den fisk, du har fanget i dit Fishopedia ("# 2 Bedste fiskeguide fra 1996"), og gennemse en Twitter-spoof i spillet kaldet Byrdr. Så dumt som alle disse er, skjuler de også nyttige tip. Én Byrdr-udveksling mellem to, eh, fugle, antyder, at der sker noget specielt på et bestemt tidspunkt. Ligeledes indeholder Fishopedia-posterne lejlighedsvis strategier for at fange sjældne fisk ud over almindelig vrøvl. Ridiculous Fun Ridiculous Fishing er et vanedannende sjovt spil, men det har også en tonehøjde-perfekt tone. Fra Fishopeida-indgange til motorsav lokker til smukt retro-grafik, alt er lækkert underligt. Selv de små blomstrer er dejlige, ligesom hvordan den velsmagende melodi, der ledsager et faldende lokkelyd, lyder som om det spilles omvendt på vej tilbage op. Og selvom spillet er let at lære, formår det konsekvent at udfordre mig. Selvom jeg har spillet i dage, er jeg kun lige færdig med det andet område, og jeg har stadig ikke opdaget, når indløsningen begynder. Jeg kan ikke vente med at finde ud af det. Grib din stang. Indlæs din pistol. Det er tid til at fiske. tegnebræt Oprettet med skitse. Latterligt fiskeri - En fortælling om indløsning (til iPhone) Fordele Latterlig. Fiskeri. Fantastisk visuel og musikalsk stil. Fantastisk sans for humor. Masser af power-ups og unlockables. Se mere Ulemper Gyro styrer en smule touchy. Bundlinjen Latterligt fiskeri lever op til sit navn og giver timer med skandaløst sjov med verdens mest dedikerede sportsmand. Vores bedste iPhone-app-valg 5 måder at gøre din iPhone mindre irriterende på Sådan abonnerer du på podcasts på iOS, Mac og iTunes Sådan fanges vigtige data med scanning og OCR-apps Sådan optages opkald på en iPhone Flere iPhone-appanmeldelser Mere fra Vlambeer Yderligere læsning HQ Trivia lukker sin live gaming platform De 100 bedste iPhone-apps til 2020 Sådan slås iPhone-overbelastning af Sådan abonnerer du på podcasts på iOS, Mac og iTunes.
IPhone, iPad; Vlambeer; £ 1. 99 Læser dette på mobilen? Klik her for at se På trods af at han næsten blev ødelagt under dens udvikling med en klon af en rivaliserende udvikler, der blev frigivet måneder tidligere, er latterligt fiskeri et værk af perfektion. Det er opdelt i tre faser. Først kaster du din krog i havet, lader den glide nedad, vipper din iPhone for at undgå fisk, krabber, blæksprutter og spillets katalog over fyldt havfauna (den geometriske grafik er vittig, endda temmelig smart). Når du først har fanget noget, stiger din lokkning tilbage til overfladen, og denne gang er dit job at koble så meget som du kan. Og ved overfladen katapulteres dine fisk i luften, hvor du skyder dem i stykker og tjener kun penge, når hver er sprængt til en fin crimson papirmasse. Latterligt, ja, men også forbløffende overbevisende, især når du begynder at bruge penge i spillets butik, købe længere fiskelinjer, mere kraftfulde kanoner og elektriske varer til at bedøve dit bytte, hvis du rører en fisk på vej ned. Briljant indså dumhed.

Klassisk reload - 'latterligt fiskeri: en fortælling om forløsning' - TouchArcade Hej, blide læsere, og velkommen til Classic Reload, den månedlige funktion, hvor vi har problemer med vandmænd. Hver måned tager vi et kig på en gylden oldie fra App Store fortid for at se, hvordan den holder op i her og nu. Det er en chance for at besøge gamle favoritter, reflektere over deres plads i det samlede iOS-bibliotek eller blot tage et dybere dyb, end vores anmeldelser typisk tillader. Jeg prøver at vælge en afbalanceret plade af spil fra måned til måned, men hvis der er noget, du virkelig ønsker at se, så fortæl mig det i kommentarerne herunder. Du kan muligvis ikke se dit forslag snart, men det vil blive føjet til listen til senere overvejelse. Jeg fortsætter med at vælge mig gennem tidligere TouchArcade Game of the Year-vindere i denne funktion. Denne gang ser vi på vinderen af ​​vores 2013 iPhone Game of the Year-pris 2013, Vlambeer's latterligt fiskeri: A Tale of Redemption ($ 2. 99). Det har ret historien både bag frigivelsen og efter den, men hvis man afsætter kloning af kontroverser og opdaterer debakler, er det vigtigt at huske, at der er et rigtig godt spil her, der passer til platformen som en handske. Selvom jeg kan lide at synke mine tænder i længere spil så meget som nogen omkring TouchArcade Towers, har nogle af platformens vigtigste bidrag til spil været gennem smart designede arkadestil-spil som latterligt fiskeri. Sammensat af et mobilt Dream Team bestående af udvikler Zach Gage, kunstner Greg Wohlwend, musiker Eirik Suhrke, og selvfølgelig Vlambeer's Rami Ismail og Jan Willem Nijman, Ridiculous Fishing scoopede en latterlig mængde ros og priser, da den blev frigivet tilbage i 2013 . Historien om latterligt fiskeri starter tilbage i 2010 med frigivelsen af ​​Vlambeer's browserbaserede Radical Fishing. Spillets idé kom til Nijman, mens han så et tv-program om tunfiskeri. Han forestillede sig et spil, der kombinerede elementer i at fange store fisk, slow motion-fotografering og Duck Hunt. Det originale spil ligner tæt på den eventuelle iOS-genindspilning med hensyn til mekanik, hvor gameplayet består af tre på hinanden følgende minispil. Ideen var, at det at give en god præstation i hvert minispil ville give dig et ben op på det næste i sekvensen. Den første del har du kastet din linje i vandet og lade din lokke synke så dybt som muligt uden at snagging noget. Det andet, det rører ved noget, går du ind i det andet minispil, hvor målet er at prøve at koble alt, hvad du kan, på dit lokkemiddel, når linjen kører tilbage til overfladen. Når det først er gjort, vil alle de objekter, du har snagged, blive kastet i luften, og du bliver nødt til at skyde dem ned for at tjene dine belønninger. De penge, du tjener ved at dræbe fisk, kan bruges til at købe opgraderinger, der hjælper dig med at gå dybere ned i vandet og nå nye fiskearter, som igen kan sælges for endnu flere penge. Det var et godt sæt til et Flash-spil, men det viste sig at være en god en til et mobilspil. Vlambeer besluttede at bringe en supplet version af spillet til iOS som en af ​​deres første titler på platformen og kom på arbejde. Længere tid TouchArcade-læsere husker sandsynligvis, hvad der skete næste. I 2011 blev et spil stærkt inspireret af Radical Fishing frigivet af Gamenauts. Ninja Fishing var dybest set en malet version af Vlambeer's spil, omend med en Fruit Ninja-lignende skrækkemekaniker, der erstattede det skyde-minispil. Vlambeer havde ikke engang offentliggjort deres iOS-version af Radical Fishing endnu, men udseendet af Ninja Fishing tvang deres hånd. Desværre endte hele situationen med at demoralisere den lille udvikler alvorligt, og latterligt fiskeri blev midlertidigt sidelineret. Året efter frigav Vlambeer Super Crate Box på iOS. Udvikleren havde besluttet at fortsætte med latterligt fiskeri og havde bragt Zach Gage og Greg Wohlwend til for at hjælpe med at få spillet sammen. Ting sparkede i højt gear i andet halvår af 2012, og efter en stor indsats fra alles side var Ridiculous Fishing klar til en tidlig 2013-udgivelse. Spillet blev officielt sat til udgivelse den 13. marts 2013, og selvom der var nogle bekymringer for, at spillet muligvis ville gå tabt i blandingen på grund af et par andre udgivelser, viste denne frygt sig at være ubegrundet. Latterligt fiskeri var et stort hit, idet han blev i hitlisterne i lang tid efter udgivelsen. Spillet vandt videre med adskillige priser, inklusive Apples designpris 2013 og deres iPhone Game of the Year. Efter spilets udgivelse gennemførte Vlambeer et par anstændige opdateringer. Den ene havde noget nyt indhold, mens det andet lokaliserede spillet i en masse forskellige sprog. Der var nogle rumblings om at lave en større opdatering med en helt ny fortællingsbue og andet tilføjet indhold, men disse planer ser ud til at være stiplede, da Vlambeer stort set forlod iOS-platformen efter 2013. I en udstrækning er det forståeligt. De er et lille team med en masse projekter på farten, og det faktum, at latterlig fiskeri er en betalt app uden IAP, kan muligvis gøre det svært at retfærdiggøre oprettelse af nyt indhold til det. Plus, det behøver ikke rigtig det. Spillet er en god nok værdi, som det er, og selvom jeg kunne se en efterfølger gøre nogle interessante ting, ved jeg ikke, at dette spil virkelig havde brug for mere råt indhold. Hvis det er det, du er efter, har Ninja Fishing foretaget en masse opdateringer gennem årene. Jeg er ikke så begejstret for Vlambeer's forkærlighed for lovende opdateringer og derefter ikke følger dem igennem. Det ser ud som en årlig begivenhed, at de lover at opdatere både latterligt fiskeri og Super Crate Box for at bringe dem op på moderne standarder, og de datoer, de sætter, ser altid ud til at sejle forbi. Den seneste omtale var tilbage i august, da de sagde, at de ville opdatere begge spil i "de næste par måneder". Stadigvis er der dog ikke noget tegn på, at det sker. Det er ikke et så stort problem for latterligt fiskeri, husk dig. Spillet kører helt fint på nyere hardware, til det punkt, at du aldrig ville vide, at det var et par år gammelt. At de har lade Super Crate Box fortsætte, som det har gjort så længe, ​​er nedslående for de langsigtede udsigter for begge spil, De er dog et lille hold, utroligt travlt, og opdatering af deres iOS-spil er åbenlyst det laveste prioriterede emne på deres huskeliste. Selv med den skæbne hængende over spillets hoved, vil jeg stadig absolut anbefale latterligt fiskeri. Det er et simpelt spil i hjertet, men som ethvert godt arkadespil er der meget at mestre her. Hovedhistorien på egen hånd vil sandsynligvis tage dig lidt tid at komme igennem, da du har brug for at lære at læse mønstrene i hvert fiskerizone, opgradere dit redskab og udfylde din fiskerilog. Nogle fisk er kun ude på bestemte tidspunkter af dagen, så selvom du havde et øje til, vil du ikke være i stand til at sætte dig ned og gøre alt på én gang. Afhængig af hvilken type spiller du er, vil historiens slutning enten være en tilfredsstillende afslutning på din tid med spillet, eller bare begyndelsen. I modsætning til andre stadier har det endelige område ingen bund, så du kan fortsætte med at fiske til din hjertes glæde. Leaderboards for den dybeste dybde og de fleste penge, der er tjent, giver dig mulighed for at pitche dine evner mod dine venner, hvilket er en ganske spræng. Dette er et område, hvor en opdatering ville hjælpe meget, men da iOS 10 har reduceret meget, hvad spillere kan gøre med Game Center uden for apps. Medmindre du allerede har tilføjet dine venner fra før, vil du ikke være i stand til at gøre meget med denne funktion i latterligt fiskeri. Konkurrence på de generelle pointtavler er meningsløst, da ligesom mange iOS-spil er de øverste ranger fyldt med snyder. Jeg er ked af det, jeg ved, at jeg harper med om opdateringssagen, men jeg elsker bare designet til dette spil og hader at se det falde ved vejen. Den grundlæggende struktur er fremragende, fordi du konstant bevæger dig fremad, snubler over et nyt mysterium eller tjener en ny opgradering. Jeg kan normalt ikke lide spil, hvor jeg har brug for at vippe min enhed for at kontrollere tingene, men udviklerne brugte tilt fornuftigt her og indstillede kontrollerne helt rigtigt. Jeg elsker også hvordan de forskellige stilarter i gameplay fungerer sammen. Det er forfærdeligt smart, at du starter med at forsøge at undgå alt i det første minispil, mens det andet får dig til at gøre det modsatte. At afslutte det med den tilfredsstillende skydeafdeling, hvor du kan se din fangst eksplodere til penge, når du banker væk, er en strålende chaser for enhver frustration, du måtte have stødt på i de første to minispil. Der er mere strategi for alt dette, end der oprindeligt ser ud til at være. Du lærer temmelig hurtigt, at vandmænd er problemer, da at dræbe dem vil fjerne nogle af dine penge. Det er dog uundgåeligt, at du vil samle op, mens du går. Heldigvis, hvis du lader dem falde harmløst i havet, mister du ikke nogen penge, men det kræver en omhyggelig skydning. Der er nogle fisk, der blokerer for din lokknings boost-effekt, så du kan ikke bare affyre den ufravigeligt, selvom du har brændstof til det. Det begrænsede brændstof er en anden kilde til strategi. Hvor og hvornår skal du bruge det, og hvor længe? Endelig er der nogle fisk, der er næsten mere besvær, end de er værd. Den ene spytter en tilsyneladende uendelig strøm af babyer, der kan lade din skyde finger trætte, mens en anden vil gøre det samme, men med penge-straffende vandmænd babyer! Hvis du håner den ene og ikke skyder nøjagtigt, kan du meget vel forlade med mindre penge, end du kom ind med. Mens historiefunktionen er noget af en kort tur, er den overraskende stærk. Sørg for, at du kommer til bunden af ​​det tredje område, hvis intet andet. Der er noget meget interessant dernede, som du helt sikkert vil ønske at trække ud af vandet. Ud over det behagelige spil udmærker latterligt fiskeri sig også i sin præsentation. Kunsten kører på en fin linje mellem at være tegneseriekunst og have en ret lille detalje. Musikken er strålende, da den ikke kun skal lyde godt på vej ned under det første minispil, men også på vej op, hvor musikken vendes. Jeg ved ikke, hvordan komponisten Eirik Suhrke formåede at trække det af, men det gjorde han. Selvfølgelig ville jeg gøre spillet en bjørnetjeneste, hvis jeg ikke også nævnte det mærkelige og humoristiske skrivetone. Hver fisk og artikel har en morsom beskrivelse, og spillet har sit eget falske Twitter-lignende foder til at tjekke med nogle interessante, sjove og stønnede værdifulde småtterier. Du finder også lejlighedsvis tip derinde, så hold dine øjne skrælede. Latterligt fiskeri fungerer både som en kort oplevelse af høj kvalitet eller en vidunderlig score-chaser på lang sigt. Selvom det ikke er blevet opdateret i de sidste par år, fungerer det stadig fint også. Hvis du på en eller anden måde har gået glip af at spille dette spil, synes jeg, det giver en lige så god afledning som det nogensinde gjorde. Her og nu er det let at se, hvorfor det fangede opmærksomheden fra så mange kritikere og spillere. Det er omhyggeligt designet til et sådant punkt, at dens elementer er usædvanligt godt afbalanceret. Det er ikke noget, mange spil trækker af, og jeg tror, ​​det er en af ​​de største grunde til, at latterligt fiskeri har haft sådan en indflydelse. Det er dog kun min opgave med latterligt fiskeri. Hvad synes I alle sammen? Lever det op til hypen? Er det virkelig så latterligt at bruge en hagle og en brødrister til at fiske? Hvad er din yndlingshat? Jeg vil gerne vide, så lad en kommentar nedenfor fortælle mig om dine oplevelser med spillet. En påmindelse om, at RPG Reload Play-Along i januar stadig er i gang. Gå videre til tråden, og vær med på denne måneds spil, Final Fantasy 1! Det er godt, for det meste-rent sjov. Med hensyn til mig kommer jeg tilbage i næste uge med en udviklerinterview. Sandsynligvis. Tak for at have læst. Reload i næste uge: En udviklersamtale! Sandsynligvis! Et håndlavet spil om fiskeri med kanoner, motorsager og brødristere. Følg Billy, mens han prøver at finde indløsning fra sin ... Post navigation.

  1. https://t4tar.com/lucky-time-best-casino-slots-84.html
  2. https://alcpouchs.com/castlevania-requiem-symphony-of-the-night-rondo-of-blood-65.html
  3. https://bogyawefoundation.com/archery-elite-45.html
  4. https://mooxstore.com/new-wheel-of-fortune-free-play-95.html
  5. https://alcpouchs.com/dragons-titan-uprising-18.html
  6. https://olbbola.com/the-warrior-of-treasures-88.html
  7. https://pinetreefootmassage.com/alien-breed-2-assault-68.html