Hot Dogs, Horseshoes & Hand Grenades hack generator

 

 

superhot 23. april 2017 Udgivet First Person Shooter 2016 SUPERHOT er den første person shooter, hvor tiden kun bevæger sig, når du flytter. Med sin fascinerende gameplay og unikke, stiliserede grafik sigter SUPERHOT at ... Projekt IGI-3 25 juli 2012 TBD Første person-skydespil Når Jones er på pause fra missioner, bliver hans fly skudt ned af Priboi, og han finder sig selv kæmper på en ø. Denne gang er det. Tid til at komme ... Kodenavn: Udbrud 11. juni 2012 Frigivet 2001 First Person Shooter De gamle døds-profetier bliver sande, men ikke den måde, som mange har forestillet sig. Et lyspunkt blandt stjernenes hav tiltrukket astronomers opmærksomhed ... Flydende cubed 9. juni 2014 Udgivet First Person Shooter 2010 En teknisk demonstration af realistisk væskesimulering for Minecraft, Liquid Cubed er et WIP-projekt, hvor du kan bygge dæmninger, pumpevand, dræne søer ... Jordskælv 3. 11 14. oktober 2018 TBD First Person Shooter Quake 3. 11 er en pakke med Quake 3 Arena, den kører fra en selvstændig eksekverbar og kræver ikke installation for at kunne spille. Quake 3. 11 understøtter en brugerdefineret ... SUPER HOP 28. februar 2017 Udgivet første person shooter 2017 Dette er puzzle shooter. BRUG "SlowMo" og "Ricochet" under "Jumping". Hav det sjovt!

Fra Internet Movie Firearms Database - Våben i film, TV og videospil Hotdogs, hestesko og håndgranater (2016) Hot Dogs, Horseshoes & Hand Grenades, også kendt som H3VR, er et sandkassespil med virtual reality-skyderi med vægt på realistisk våbenbetjening. Ved hjælp af HTC Vive's bevægelseskontrollere kan spillere manipulere individuelle runder i et magasin, trække spændhåndtag, vende safeties, indsætte bipods, folde eller sammenbrude lagre, tørre ild og endda justere nulstilling på seværdigheder og scopes. Bevægelseskontrollens akse stemmer endda overens med vinklen på hvert enkelt våbens greb. Uden for tilpassede modeller, der er oprettet til spillet, kommer en god del af spillets våbenmodeller fra enten offentligt tilgængelige 3D-aktiver, der sælges på aktivbutikker og direkte donationer fra freelance våbenartister til spillets førende Anton Hand. Med nogle detaljerede undersøgelser er det endda muligt at identificere de nøjagtige skabere af individuelle modeller, enten ved at forske i aktivbutikkerne eller kunstnerporteføljer. For eksempel har mange af de tidlige våben sammensat markeringer, et træk med våben fra "Ultimate FPS Weapons Pack" af våbenkunstneren ChamferZone, og en række Mauser C96-varianter tilføjet senere i spillet er alle fra "Mauser Pistol Pakke "af Stefan Engdahl. Mere info om våbenaktiver og kunstnere kan findes på diskussionssiden. Bemærk: Da H3VR i øjeblikket indeholder over 300 skydevåben, kan det at få dem med langsommere internetforbindelser have vanskeligheder med at indlæse det, hvis man holder dem alle på en enkelt side. Som sådan er denne side opdelt i en serie kategoribaserede undersider. Denne side fungerer som et indeks, hvorigennem de forskellige undersider kan nås. Yderligere note: På grund af vanskeligheder med VR-skærmbilleder, er de fleste skærmbilleder på denne side fra devlog-videoer af spildirektør Anton Hand, mens resten leveres af medlemmer af spillets Reddit-side, r / H3VR; disse brugere vil blive noteret i de respektive våbenafsnit. Følgende våben vises i videospilet Hot Dogs, Horseshoes & Hand Granades: For at se spillets pistoler, kan du besøge Hot Dogs, Horseshoes & Hand Grenades / Pistols. For at se spillets revolvere, kan du besøge Hot Dogs, Horseshoes & Hand Grenades / Revolvers. For at se spillets submachine guns, kan du besøge Hot Dogs, Horseshoes & Hand Grenades / Submachine Guns. For at se spillets hagler, kan du besøge Hot Dogs, Horseshoes & Hand Granates / Shotgun. Besøg Hot Dogs, Horseshoes & Hand Granates / Assault Rifles for at se spillets angrebsgevær. For at se spillets rifler, karbiner og slagrifler, kan du besøge Hot Dogs, Horseshoes & Hand Granates / Rifles, Carbines & Battle Rifles. Besøg Hot Dogs, Horseshoes & Hand Granates / Sniper Rifles for at se spillets snigskytterifler. For at se spillets maskingevær kan du besøge Hot Dogs, Horseshoes & Hand Grenades / Machine Guns. Besøg Hot Dogs, Horseshoes & Hand Grenades / Launchers for at se spillets lanceringer. For at se spillets ubrugelige / NPC-våben, kan du besøge Hot Dogs, Horseshoes & Hand Granates / Unusable / NPC Weapons. For at se spillets granater skal du besøge Hot Dogs, Horseshoes & Hand Granates / Granades.

Udgivet den 5. april 2016 6, 053. mest populære Historical Low Steam den 2016-04-05 0% rabat på $ 19. 99 Aktuel bedste damp på 2019-08-29 0% rabat på $ 19. 99 Historisk lav, nuværende Best Watch Law1s strøm er ikke ansvarlig for det viste indhold. Alle oplysninger kan allerede være forældede på tidspunktet for besøget. Alle ophavsret, varemærker og registrerede varemærker tilhører deres respektive ejere. Kodet af Tomáš Fedor, webdesign af Zelgaris.

Skynet Rising: Portal to the Past, Blockstorm og 5089: Action RPG er vores top valg at spille i dag. Den seneste tilføjelse i dette valg er Borderlands 3 frigivet den 13. september 2019 og rangeret som nr. 6, Weaponry Dealer VR frigav den 11. oktober 2018 og rangeret som nr. 5, Project Xandata frigav den 29. september 2018 og rangeret som # 23. 50 spil som Hot Dogs, Horseshoes & Hand Grenades genererede dagligt sammenligne over 40 000 videospil på alle platforme. Denne forslagskollektion inkluderer VR-sandkassesimuleringsspil til Android, PS4 (Playstation 4), Xbox One, PC Windows, Mac OS og Linux. Ordren i dette valg er ikke absolut, men de bedste spil har en tendens til at være oppe på listen. Tidlig adgang Kræver et virtual reality headset. Kan du lide hotdogs? Hvad med hestesko? Håndgranater? (alle kan lide håndgranater) Vi har alligevel alt det og våben. Så hvis du kan lide madlavning, græsplæne og ordnance, er dette VR sandkassespil for dig. 1 # Skynet Rising: Portal to the Past - 2016 Gennemgå ND-score Isaac tilbragte det meste af sit liv i at tjene under den ondskabsfulde mutante oprørsleder, kommandør Crugo. Efter at have opdaget et digitalt masseødelæggelsesvåben frygter Isaac for menneskeheden og flygter med sin kone og bror for at forhindre, at Intel falder i Crugos hænder. På søge hævn for forræderiet jagter Crugo Isak og ødelægger hans liv. Skynet Rising: Portal til fortiden ligheder med hotdogs, hestesko og håndgranader: pistol 100% tilpasning 100% shooter 90% sandkasse 80% fps 40% første person 40% Købe 2 # Blockstorm - 2015 Gennemgå 76-score Blockstorm er et FPS-spil i en verden lavet af ødelæggelige blokke. Alle kort og figurer inkluderet i spillet er lavet med de samme værktøjer, der er tilgængelige for offentligheden. Du kan bygge alt i Blockstorm, og du kan ødelægge det. Lignende blokstormer med hotdogs, hestesko og håndgranater: shooter 80% tilpasning 80% sandkasse 60% fps 50% pistol 40% første person 40% 3 # 5089: Action RPG 5089 er en dyb og kompleks action-RPG med stærke sandkasserødder. VR understøttes, men ikke påkrævet. Se vejledningen og VR-videoer ved siden af ​​traileren! Alt er proceduremæssigt genereret, som terræn, fjender, våben, genstande og opgaver. Planet Xaxs krig raser over ... hvordan er det muligt? 5089: Action RPG-lighederne med hotdogs, hestesko og håndgranader: pistol 90% shooter 90% tilpasning 90% vr 70% fps 50% første person 30% 4 # KovaaKs FPS Aim Trainer - 2018 Målet med KovaaKs FPS Aim Trainer er at give spillerne mulighed for at skabe deres egen træning med realistiske undvigelsesmål. Hver mekaniker drives af brugerdefinerede profiler, der kan gemmes og distribueres i en enkelt scenariefil. Sorter din muskelhukommelse i træneren, anvend den i spillet. KovaaKs FPS Aim Trainer-ligheder med Hotdogs, hestesko og håndgranader: simuleret 90% simulering 70% shooter 70% tilpasning 50% fps 40% første person 40% 5 # Våbenhandler VR Ej og administrer en pistolbutik. I løbet af dagen kan du sælge våben lovligt til en køber med en gyldig tilladelse og afvise dem, der ikke har en gyldig tilladelse. Men om natten kan du sælge kanoner ulovligt til de samme købere, som du afviste, så længe politiet naturligvis ikke bemærker dig. Våbenhandler VR-ligheder med Hot Dogs, Horseshoes & Hand Granates: simulering 100% fps 100% vr 90% morsom 80% første person 60% amerika 30% shooter 30% 6 # Borderlands 3 - 2019 Gennemgå 88-score Spil solo eller med venner for at påtage sig vanvittige fjender, score mange loot og redde dit hjem fra de mest hensynsløse kultledere i galaksen. Stop de fanatiske Calypso-tvillinger fra at forene banditklanerne og hævde galaksenes ultimative magt. Onlinefunktioner kræver en konto og er underlagt servicevilkår og gældende privatlivspolitik (&). Borderlands 3 ligheder med hotdogs, hestesko og håndgranader: sjove 90% shooter 60% fps 50% tilpasning 50% første person 40% 7 # Ravenfield - 2017 Kæmp mod Ravenfield sammen med dine blå allierede! Tag de irriterende røde ned ved hjælp af helikoptere, tanke, kanoner og aktiv ragdoll-fysik! Ravenfield-ligheder med hotdogs, hestesko og håndgranater: sjov 100% shooter 80% fps 50% sandkasse 50% simulering 30% første person 30% 8 # Rise of Liberty Rise of Liberty er et enkelt spiller massivt strategi / kampsimuleringsspil, der finder sted under Revolutionary War, du kan skyde kanoner, kommandere en enorm hær eller deltage i massive slag! Rise of Liberty-ligheder med hotdogs, hestesko og håndgranader: simulering 90% shooter 80% sandkasse 60% fps 50% første person 40% 9 # MegaRats Planeten er under angreb fra Giant Rats. Vi ved ikke, hvor de kom fra, eller hvorfor de er her. Hjælp borgerne i Mega Rats med at forsvare deres rotter er en sjov fyldt og omhyggeligt udformet blanding af flydende fysisk bevægelse og sjove gigantiske rotter. MegaRats ligheder med hotdogs, hestesko og håndgranader: simulering 100% førstepersons 100% vr 80% shooter 70% sandkasse 60% 10 # Ultimate Epic Battle Simulator Her er en sandkasse som ingen anden. Opret massive slag uden absolut grænser. Vil du se 10.000 kyllinger kæmpe for en hær af romere ?? Hvorfor ikke. Vil du se et selskab med WW2 U. S-soldater kæmpe 11.000 middelalderlige soldater ?? Der er simpelthen ingen grænser for blodbadet, du kan opnå i UEBS. Ultimate Epic Battle Simulator-ligheder med hotdogs, hestesko og håndgranader: simulering 100% sandkasse 100% fps 80% første person 70% sjove 60% 11 # Dude Simulator Dude Simulator er et åbent verdens sandkassespil. Dette er en livssimulator. Hovedmålet er at nyde det, du laver. Dude Simulator ligheder med hotdogs, hestesko og håndgranader: sandkasse 90% førstepersons 90% simulering 70% sjov 40% shooter 30% 12 # Affaldsdag Garbage Day er et åbent verdens sandkassespil, hvor du sidder fast i en tidssløjfe (hvilket betyder, at du lever samme dag igen og igen). I dette spil skal du udforske og interagere for at finde ud af, hvordan man kommer ud af tidssløjfen. Du er åben for at gøre hvad du vil, dræbe uskyldige mennesker, gå på arbejde, se tv, gå i parken osv. Affaldsdag ligheder med hotdogs, hestesko og håndgranader: sandkasse 100% morsom 80% førstepersons 80% fps 50% shooter 40% simulering 10% 13 # Protonwar VR, Multiplayer-fokuseret, hurtig tempo FPS med vægt på hurtig og flydende bevægelse. Med DM, TDM, CTF, Domination, AI at øve imod og en Horde-tilstand til single player eller co-op. Rumskala VR med HTC Vive og Oculus Touch. Også inkluderet, NonVR og Siddende VR! Protonwar ligheder med hotdogs, hestesko og håndgranater: shooter 90% vr 90% fps 60% tilpasning 60% førstepersons 40% 14 # 3571 Spillet 3571 er udviklet siden 2012 af en enkelt kunstner og er et RPG-overlevelsesvideospil, men også en tegneserie, et originalt lydspor og meget mere. Tidsrejse lige nu til vores fremtid og bekæmp droider, zombier, udlændinge og mutante dyr i den mest skøre apokalypse nogensinde! 3571 Spillets ligheder med hotdogs, hestesko og håndgranader: shooter 90% simulering 80% fps 50% sandkasse 40% første person 30% 15 # Våben Genius Våben Genius er en simulator for at opbygge våben! I våbengeni kan du bygge dit eget våben! Du kan bygge en stor og kraftig pistol, eller du kan bygge en lille, men hurtig pistol, eller du kan bygge en pistol med høj nøjagtighed! Våben Geni ligheder med hotdogs, hestesko og håndgranader: tilpasning 100% første person 90% simulering 70% shooter 70% pistol 40% fps 30% 16 # Lys af mine Light of Mine vil efterlade dit hoved spin i terror. Oplev 360 grader af VR-terror, når du bruger dit stearinlys til at udforske et gammelt tempel med fare, der lurer i mørket. Light of Mine er lavet af nonPareil Studios. Vi er et studie, der giver bedre fremtid for voksne på autismespektret. Lys i mine ligheder med hotdogs, hestesko og håndgranader: vr 90% simulering 70% fps 70% førstepersons 60% shooter 20% 17 # Orcz Evolve VR Forsvar portalen, og skær en gazillion orcz i VR! Slyng dine kanoner og sværd, indtil dine fjender flygter med ærefrygt! 10+ rækkevåben og nærkampvåben, power-ups til din rådighed i denne grønt-udryddelsesgalskab. Hvor længe kan du overleve? Orcz Udvikle VR-ligheder med hotdogs, hestesko og håndgranader: vr 90% fps 80% morsom 70% førstepersons 70% simulering 60% shooter 60% 18 # Miniverden: Blokart Gennemsnit 82 Score For øjeblikket understøtter dette spil op til 14 sprog: engelsk, thai, spansk, portugisisk, fransk, japansk, koreansk, vietnamesisk, russisk, tyrkisk, italiensk, tysk, indonesisk og kinesisk. Enheds-ID og opkald, telefonoplysninger ----- For at identificere dine konti og login-info. Miniverden: Block art-ligheder med hotdogs, hestesko og håndgranader: sandkasse 100% fps 100% simulering 80% førstepersons 80% 19 # Kitten'd Få en automatisk maddispenser eller rens hurtigere med bækkenet med PoopScoop 3000! - Se killingerne spise, lege og ødelægge dit hjem i en fantastisk VR. Kitten's ligheder med hotdogs, hestesko og håndgranater: første person 100% simulering 80% sandkasse 80% vr 80% sjov 60% 20 # MOTHERGUNSHIP Gennemgå 75-score MOTHERGUNSHIP er en FPS med kugle-helvede, hvor du skaber dine egne kanoner, kæmper med gigantiske chefer og besejrer en robot fremmede armada, der erobrede Jorden. Ansigt mod overvældende odds i brutale, non-stop bekæmpelser, hvor tænkning på dine fødder er den eneste måde at overleve på. MOTHERGUNSHIP ligheder med Hotdogs, hestesko og håndgranader: tilpasning 80% shooter 60% fps 40% første person 30% pistol 20% 21 # Haglebønder Shotgun Farmers er det online multiplayer-skydespil, hvor dine kugler dyrker kanoner. Mål forsigtigt, da et mistet skud betyder, at du lige har begavet din fjende med den pistol, du bruger! Shotgun Farmers ligheder med hotdogs, hestesko og håndgranader: tilpasning 90% amerika 80% shooter 70% fps 40% sjove 40% førstepersons 30% 22 # Klap fluen Du vil legemliggøre en flue, en edderkop, en bi eller et menneske. Din mission er således at overleve eller at slå fluen! Slap The Fly-lighederne med hotdogs, hestesko og håndgranader: shooter 100% simulering 80% første person 40% fps 30% sjove 30% 23 # Projekt Xandata Project Xandata er en færdighedsbaseret konkurrencedygtig, første person-shooter af veteran-filippinske udviklere, Secret 6. Engag dig i din valgte spillestil med et ekspansivt tilpasningssystem i en verden, der blander sci-fi, fantasy og filippinsk mytologi. Projekt Xandata ligheder med Hotdogs, hestesko og håndgranader: pistol 100% shooter 90% fps 60% tilpasning 50% første person 40% 24 # After Life VR Du genvinder bevidsthed i et lukket rum, hvordan kom du der? Hvorfor er der en kiste? Er du død? Er dette efterlivet? After Life VR-ligheder med Hot Dogs, Horseshoes & Hand Granates: vr 90% førstepersons 70% simulering 60% shooter 60% fps 60% 25 # Kæmp for den sidste kylling Som desperado deltager du i et meget spændende dødsspil for en stor sum penge. Spillet har 100 involverede personer. Kæmp for de sidste kyllingeligheder med Hotdogs, hestesko og håndgranader: shooter 90% simulering 80% vr 80% fps 70% første person 50% 12. september 2018 - Nyt kommentarsystem! Skriv til os.

Lad mig starte med at sige, at hotdogs, hestesko og håndgranader uden tvivl er de bedste sandkasseskydere i virtual reality, jeg nogensinde har set. Hot Dogs, Horseshoes & Hand Granades eller H3VR for kort, er et rumskala sandkasseskyders videospil til HTC Vive, der er designet til at tage fuld brug af HTC Vive bevægelseskontrol for at give dig en enestående rumskala VR-oplevelse. Du kan ikke bare beskrive dette spil med et par ord, fordi det har så mange ting, at dette spil gør anderledes end en konventionel shooter. For eksempel kan du tjekke skydeområdet og sprænge ting op med en lang række kanoner, pistoler, granater, sprængstoffer og hvad ikke. Hotdogs, hestesko og håndgranater har begge historiske våben sammen med nogle moderne og skøre futuristiske våben. Det fantastiske ved H3VR er, hvordan du interagerer med alle de tilgængelige objekter foran dig. H3VR har virkelig unikke, men intuitive kontroller ved hjælp af Vive bevægelseskontrollere. Vive-bevægelseskontrollerne er gengivet som farverige linjer, der viser dig placeringen af ​​Vive-controllerne og dens knapper i den virtuelle scene, men samtidig ikke skjule din vision eller forstyrre den innovative våben's operationelle mekanik i VR. Langs de mange interaktioner er der to hovedinteraktioner, der beskriver, hvordan du holder våben, en til langtidsholdning og en på kort sigt. Så for eksempel kan du hente en pistol og fortsætte med at holde den ved at trykke på den bagerste knap på controlleren, pistolen vil blive bundet til din virtuelle hånd, indtil du slipper den ved at trykke på sideknappen. Alternativt kan du hente et magasin ved at trykke og holde på afbryderknappen, når magasinet slippes, vil magasinet falde. Den samme intuitive interaktion fungerer med alle de andre objekter i spillet, som at kaste granater, tænde dynamitter med en tænder eller tændstikker og kaste dem på et mål, sætte en skal i en hagle og vende den lukket og skyde den, så kan du bare tag ammunitionsskallerne ud af pistolen ved bare at trække dem ud. Du kan endda dreje våben tilbage, så skaller falder ud af det. Som du kan se i videoen, kan du endda kopiere ammunition, hvilket er nyttigt, hvis du f.eks. Har til hensigt at skyde med en hagle, men du kan ikke duplikere kanoner på grund af ydeevneårsager (masser af polygoner der trods alt ). H3VR har en meget stor række våben, nogle af dem har forskellig håndteringsmekanik.For eksempel med en revolver skal du først åbne cylinderen og lægge ammunition i den (sørg for at duplikere nogle runder først), foretage en snap bevægelse for at lukke den, tryk på pegefeltet for at låse hammeren og trykke på triggeren til at skyde. Dette er en af ​​de store ting ved spillet, hver pistol fungerer på en lidt anden måde, og den efterligner operationen af ​​pistolen som i den virkelige verden, hvilket gør skyderi med våben meget sjovere og fordybende - sandsynligvis en af ​​de mest realistisk våbenhåndtering i et spil, du nogensinde har oplevet. Nogle spillere kan måske se det på en negativ måde, fordi det ikke er en simpel grab-and-shoot-mekanik. Hvis det er det, du leder efter, er dette spil måske ikke for dig (men fortsæt med at læse). Selv menusystemet, det er meget intuitivt og understøtter forskellige kommandoer afhænger af den tilstand, du spiller. Hvis du f.eks. Er i skydeområdet, kan du bruge kommandoen teleport til at teleportere til et bestemt sted, hente fjerne objekter, nulstille scenen osv. Du kan også vedhæfte forskellige typer vedhæftede filer og scopes. Der er flere skyde- og nedrivningsområder, nogle er mere realistiske, andre, ja, ikke. Dette spil handler naturligvis mest om at skyde og sprænge ting i stykker, og H3VR gør det fremragende godt. Hotdogs, hestesko og håndgranader er det tætteste, du kan komme til at skyde masser af forskellige kanoner på en skydebane, og ovenover tilføjer det en masse skøre underlige ting, der gør hele skydeoplevelsen generelt bare sjovere. Det har også hot-seat multiplayer klassiske græsplæne-spil, men som hovedfokus er det at være et rumskala-shooter-simuleringsspil. Efter min mening er H3VR bare det perfekte spil at samle op for at spille med dine nye HTC Vive-headset med dens bevægelsesregulatorer. Det er et spil, men et sandkassespil, der åbenbart adskiller sig fra andre rumskala-skydespilere som Hover Junkers, Arizona Sunshine, The Brookhaven Experiment, Space Pirate Trainer og andre. Det viser mere end noget andet spil efter min mening, hvordan rumskala VR kan ændre den måde, vi spiller spil på, og hvor fordybende disse spil kan være, når det gøres rigtigt. Jeg tror, ​​at Space Pirate Trainer var blandt de første spil, der virkelig viser, hvor fantastiske og sjove Vive-rumskala-spil kan være. H3VR er ikke et rumskala arkade shooter, men det foregiver ikke at være. Det blev udviklet til dem, der kan lide at få en frihed til at gøre, hvad de vil, og bare blive skøre med al den gameplay-mekanik, der tilbydes dem. Hvis du søger efter et konventionelt spil i sig selv, er der andre titler, der vil tilfredsstille dette behov. Men alligevel skal du bestemt ikke springe over dette spil, hvis du købte HTC Vive, og selvom du ikke er fan af Sandbox-spil og skyde-simulatorer. Du kan virkelig føle, hvordan det føles at håndtere en pistol ordentligt og derefter blive helt skør med dem uden at gøre nogen reel skade. Jeg er temmelig sikker på, at hvis spillet havde flere missioner og mål, som spillerne kan stræbe efter at gennemføre, kunne det have appelleret til et større publikum. Nogle spillere nyder bare ikke at lege rundt i sandkassespil og har brug for mere definerede mål. Minispilene er virkelig sjove, men jeg er sikker på, at hvis spillet opdateres med nogle co-op-missioner og en slags definerede mål, ville det alligevel være meget populært :) Hot Dogs, Horseshoes & Hand Granates er den absolut bedste udstillingsvindue med virtual reality-teknologi i rummet, og jeg har en god følelse af, at vi ikke har set det bedste endnu. Hotdogs, hestesko og håndgranader er en sandkasseboks i rumskala, der finder sted i din vens hus. Hans hus er fuld af kanoner og legetøj, hvor du kan prøve masser af våben og skydevåben i skydebanen, gøre dig selv til en hotdog, mens du tager en pause og konkurrerer i forskellige udfordringer med globale leaderboards. Du betjener alt ved hjælp af sporede styreenheder, så al oplevelse er meget mere fordybende og overraskende underholdende. Jeg kan varmt anbefale, at du ser gameplay-videoerne nedenfor, bare for at få en krok, hvad dette spil handler om. Fra skrivende stund er spillet tilgængeligt i Early Access via Steam. Husk, at det kræver et 2m x 1. 5m legeområde og HTC Vive headset og controllere til at spille. Husk også, at spillet i skrivende stund stadig er under udvikling, så tingene kan tilføjes eller ændres.

Hotdogs, hestesko og håndgranater (ofte forkortet H3VR) er en simuleringssimulator af Virtual Reality pistol udviklet til flere VR-headset (Valve Index, HTC Vive, Oculus Rift og Windows Mixed Reality) af udvikleren RUST LTD. Det er i øjeblikket i tidlig adgang og kan købes på Steam her. Dette spil indeholder eksempler på: Acceptable Breaks from Reality: Anton forenkler nogle mekanikere til våben eller generelt, da spillere, der ikke har så meget viden om skydevåben muligvis ikke forstår flere nuancer og synes, at spillet er bugged. Våben vil aldrig fastklemme, gå i stykker eller undlade at cykle uden for bestemte omstændigheder (som lavtryks 12 gauge-skaller, der fyres i en halvautomatisk haglgevær, hvilket giver SPAS-12's dual-mode evne et formål). Selv våben berygtet for fastklemning som f.eks. STANAG-magasinet godt på M249 fungerer uden fejl. ArmaLite-mønsterrifler kræver ikke fremadhjælpen, hvis du kører gliderne fremad i stedet for at lade det smække i batteri. Den originale M4A1 kunne gøre dette, men det krævede en smule scripting, og det forvirrede nye spillere. M1 Bazooka og Panzerschreck kræver ikke det ekstra trin efter lastning af raketten for at afmontere tændingen for at affyre den. M134 behandles som man-bærbar (baseret på en AirSoft-replika), selvom de elektrisk drevne tønder kræver en betydelig strømkilde, f.eks. Fra et køretøj, som det ville være monteret på. I dette tilfælde er det mere for Rule of Cool. Anton er ikke over at tilføje latterlige eller fiktive våben som Kolibri 9001, Triple Regret, Whizzbanger, Scalpel-LE osv. A. K. -47: Downplayed. Mange våben kaldes ved deres rigtige navne, men uden producenten. Forskellige etiketter og indgraveringer på våben kan fjernes eller ændres for at undgå copyright-problemer. Genindlæst alt-eller-intet: På grund af den måde, hvorpå genindlæsning udføres fysisk, forhindres dette. Panser er ubrugelig: Vendte solider-wieners kan bære rustning, der stopper projektiler, indtil de går i stykker, mens elite, Guns Akimbo-bots har særlig rustning, der tager meget mere straf. Dette spilles mere realistisk for Sosig-agenterne med det nye ballistiske system, der kan bære hjelme, kevlar og rustningsplader, der stopper kugler og kaliber op til et bestemt punkt, afhængigt af hvad de bærer. De kan dog blive bedøvet fra nok stump kraft, der giver dem sårbare over for, for eksempel, en nakkeknap. Kunstig Brilliance: Sosig-agenterne sammenlignet med de tidligere wienerbots. Anton designer dem til at bruge dækning baseret på niveaugeometri, de kan blive undertrykt fra indkommende ild og eksplosioner, og de reagerer ikke kun på og undersøger skud og eksplosioner, men endda så meget som at tabe genstande som magasiner eller arbejde med et våbens handlinger kan advare dem om din tilstedeværelse. Artistic License - Gun Safety: Det er helt op til spilleren at enten spille det lige eller helt afværge det. Der er intet, der forhindrer dig i at holde et belastet, kammerat og levende våben, men der er heller intet, der forhindrer dig i at følge proceduren og opbygge gode vaner som at holde din finger væk fra udløseren, indtil du er klar, kun pege på ting, du er helt sikker på at skyde, ikke udfører en uortodoks reload, brug af sikkerhedskontakter osv. Selvom det kunne hævdes, at VR-miljøet giver dig mulighed for at se bort fra sikkerheden uden konsekvens. Bang Bang BANG: Spilles lige indtil en opdatering, der reviderede lydsystemet. Våben- og eksplosionslyde var meget Hollywood-lydende indtil Early Access Update 52 og tager hensyn til miljøet, de er fyret i. Runder som de 4. 6x30mm fyret af MP7A1 er meget mere snappy, mens subsoniske runder som. 45 AVS-stater har mere en smule. Eksplosioner skaleres nu efter afstand med en forsinkelse, når stødbølgen når dig. Opdatering 82 tilføjer "højere", som gør ethvert våben, det er knyttet til højere og bassere, og bringer det tilbage til denne trope. Bayonet Ya: Alpha 1 i Update 76 tilføjer den første iteration af hiltede, integrerede og socket-bajonetter. Dette præsenterede en stor programmeringsudfordring for Anton, der blev løst ved at gøre enhver kompatibel pistol til et nærkampvåben, bare et med stump Scratch Damage, så eventuelle tilknyttede bajonetter kunne skade. BFG: M134 minigun. Hvis du vil gå retro, kan du endda finde og bemanne Gatling Gun på visse kort, håndkniv og alt sammen (der er en grund til, at ovennævnte M134 betragtes som en minipistol). M107A1 tæller af åbenlyse grunde. Nøjagtigheden International Arctic Warfare Magnum er ikke så stor som ovennævnte M107A1, men det kamre. 338 Lapua, som er den største patron i spillet, der ikke træder ind i antimateriale territorium. Browning M2 "Tombstone", en kædesavgreb BFG med amerikansk paintjob og indlæst via den titulære gravstenformede kasse, der indeholder bæltet til. 50 BMG-runder. Det slår lige igennem selv den tykkeste Sosig-rustning og reducerer dem til en gul tåge. Arizona Range og Sampler Platter inkluderer en overdimensioneret M1911A1-pistol, komplet med ekstra greb for at holde den og betjene rutschebanen, en enorm bipod og en skinne til at anbringe et syn på venstre side af pistolen. Selv lydeffekterne til affyring og genindlæsning af dette våben lyder som om de blev optaget fra en artillerikanon. Fra Meatmas 2018-opdateringen, ligesom den store M1911A1, er en af ​​de tilføjede kanoner en overdreven Kolibri 9001. Selvom den ikke er så stor som den store M1911A1, er den stadig ca. 10 gange størrelsen på den originale Kolibri, som faktisk er meget mindre end endda en. 22 kaliber pistol. Den sovjetiske KS-23-riot-gevær, tilføjet på dag 7 af Meatmas Adventskalender 2018. Det er let BFG i Shotgun-kategorien, hvilket nedsætter den aktuelt fjernede Cartoon 8 Gauge-hagle med sin 23x75mmR skal, hvis tønde blev tilpasset fra skrotede 23 mm luftluftkanoner på grund af produktionsfejl, men kunne modstå presset fra en hagle. Dets slug-ækvivalent er "Barricade" -skallen, der kan ødelægge motorblokke. Cheyenne Tactical M-200-intervention, tilføjet på dag 22 af Meatmas 2018, er en anti-materiale-rifle med bolt. Bolten er så tung, at du ikke kan bruge bolt-fejeteknikken ved at klikke til højre på pegefeltet / stokken, du skal gribe fat i den for at cykle våben. April Fools 2019 tilføjer PGM Hécate II som en bolt-action. 50 BMG-rifle. Som ovenstående våben skal du fuldt ud gribe bolten i stedet for at feje den. Bifurcated Weapon: Alpha 2 i Update 76 tilføjer den længe ventede M203 granatkaster, en til M16A1 og M4A1 Classic og en anden med picatinny-kompatibilitet. Alpha 3 bringer GP-25 russisk ækvivalent ind, komplet med 40 mm caseless granater. Mens Anton aldrig vil tilføje Masterkey på grund af arten af ​​at kode et vedhæfteligt våben med et magasin, modellerede han og Stefan i stedet de fiktive Carkey og Housekey-skud med enkelt skud under bunden. Blinded by the Light: XM84 bedøvelsesgranat, komplet med to-pols sikkerhed. Interessant nok hvidgør spillet ikke skærmen eller simulerer tinnitus, da det høje smell, det producerer sammen med lysstyrken på flashen, kan desorientere en spiller, især med Vive's lysstyrke. Zvezda eller "Star" 23x75mmR-skaller, der er lastet af KS-23, beregnet til at undertrykke fængselsoprør. Undertrykkelsen Turburget-variant i Return of the Rotwieners, der beskytter Pacification-holdets højborg skyder flash-bang-runder (formodentlig de samme 23x75mmR-skaller, der er nævnt ovenfor). Stun-granatadfærden blev ændret som et eksperiment i Alpha 2 i Update 72. Stun-granater og lignende vil nu sænke spilvolumenet og delvis udvide din vision for at hæmme spilleren lidt mere. Bling Bling BANG: Der er en alternativ variant af M1911, der er belagt med guld med sorte polymergreb, og en forgyldt Beretta 950BS Jetfire med perlemorhåndgreb, hvoraf sidstnævnte har et matchende gyldent magasin. Grænsepatrulje: Før det var afsluttet, havde Rotwieners Return en kæmpe, rød X, der siger "STOP" for at forhindre adgang til uafsluttede områder af spillet. At gå forbi dette ville dræbe dig øjeblikkeligt og bruge en uovervindelig wiener ville spam dig med frihedsfetti og opkastelyde, indtil du forlod, eller effekten virkede og du døde. Bundløse magasiner: Normalt afværget; Du kan aktivere uendelig reserve ved at klikke på trackpad / stick på ammo gemt i en slot for at spawn låse den. Både kategorien Kom godt i gang og Spray & bede af sekvenser i M. E. T. S.-niveau muliggør uendelig magasin-ammunition. Den uendelige ammunitionswiener, der kan findes eller udformes, muliggør også uendelig ammunition til alt, hvad der ikke er break-action eller single-shot. Ingeniørens dispenser kan indstilles til at dispensere ammunition, der oversættes til uendelig ammunition. Bivirkningen af ​​denne tilføjelse giver spillerne mulighed for at eksperimentere med uendelig ammunition i praktisk talt enhver scene med en genstandsgyder. Bullet Sparks: afvist. Det meste af tiden gnister sporvogne og brændende runder ved slag på grund af selve runden knust. Specifikke overflader kan muligvis gnistre, når de også skyder, såsom målpladerne i Friendly 45 Range. Circling Birdies: Cirkelende hestesko bruges til at betegne, når en sosig er bedøvet snarere end død på jorden. Skjul er lig med dækning: Komplet afværget med Alpha of Early Access Update 59. Det nye ballistiksystem tager højde for kuglekaliber, type, materiale, tykkelse, vinkel og hastighed sammen med det faktum, at kugler påvirkes, når de passerer gennem et materiale. Dette kan ses i handling i Proving Grounds-arenaen, hvor et tilstrækkeligt våben kan trænge ind i træpanelerne, og Sosigs vil ikke tøve med at skyde gennem dem for at komme mod dig eller fjende Sosigs. Spil lige med de midlertidige dækstykker i den omarbejdede Take & Hold; dog bryder de meget hurtigt under ild. Hjernerystelse frags: afværget med normale frag granater. Spillet lige og måske parodieret med "Cybernade", som ikke udsender splinter, har en hørbar "bloop" -støj og blinkende rødt lys, der bliver hurtigere, når timeren løber ned og er formet som en cylinder snarere end en kugle som de fleste moderne granater. I betragtning af alt det ovenstående kan det muligvis henvise til Half-Life 2s granater, der så ud og fungerede næsten nøjagtigt det samme. M67-granaterne i Boomskee-scenen er en unik variant, der ikke sprøjter splint og er simpelthen hjernerystende til at sprænge stablerne med blokke. Cool Guns: videospilet! Crossover: Med Team Fortress 2 i form af Meat Fortress-opdateringen. Dead Man's Trigger Finger: En bagatelliseret version af dette kan ske med sosigs, når de er helt undertrykt. De kan gå i panisk brandtilstand, hvor de kobler udløseren og fyrer vildt. Disc-One Nuke: Rotwieners tilbagevenden havde dette til at begynde med, det var let at afslutte søgen efter at indstille de gigantiske bælter og blive belønnet med bolt-action rifler for efterfølgende løb, men hvis sidste kan enten være SV-98 eller den arktiske krigsførelse Magnum. En patch ændrede dette ved at fremstille den tredje belønningsboks, typisk en Kimber 8400 Advanced Tactical eller dens korte tønde-variant, den fjerde med AWM og SV-98 som en questbelønning i pistolbutikken i Wienerton centrum. Kør ikke med en pistol: Armswinger-bevægelsesindstillingen ender med at bringe dette i spil på en realistisk måde, da du skal flytte dine controllere, så nøjagtigheden bliver under bevægelse. Fjendeskratter: Sosigene har alle mulige finurlige linjer, når de er i tomgang, kæmper, tager skader og endda når de er demonteret. Meat Fortress-sosigs får endda deres egne linjer, der parodierer de ikoniske linjer i deres respektive klasser. Alt lyst af Anton (undtagen Rotwieners NPC'er, der er udtrykt af en anden). "Denne gentagelse af tekstur er virkelig åbenlyst. Lazy dev ... (afvist)" Haha! Jeg overgår dig! "Hver kugle er en sporstof: Vendte, de fleste våben har brug for dig til at bruge ammo-panelet til at gyde sporrunder. Støttemaskinpistoler har sporere fordelt i bæltet eller magasinet (eller sommetider har sporere i alle runder i deres magasiner), så du kan ild nøjagtigt uden at se i. Nogle våben vil også gyde med tracere som standard, såsom Bodyguard 38. En spilindstilling giver dig også mulighed for at aktivere præstationsdyre kuglestier, hvilket giver hver kugle en farvekodet trail svarende til den affyrede ammunitionstype. Alle Team Fortress 2-våben, sans Sprøjtepistolen, skyder lysegule projektiler, der emulerer den måde, hvorpå kugler gengives i kildemotoren. Firing med en hånd: Alle undtagen ét våben kan fyres med en hånd, men spillet simulerer meget mere intens tilbagetrækning og snuespids. Hold et forreste eller fastgjort forgreb på et våben reducerer denne effekt. Håndvåben kan stabiliseres ved at holde din anden controller nær din skydehånd for at simulere en vævergr ip. General Electric M134 er det eneste våben, der ikke kan fyres med en hånd, for at forhindre dig i at dobbeltudvikle to af dem, dette er mere af ydeevnehensyn end realisme, da en enkelt M134 skyder mod en blærende 2, 700 omdrejninger pr. Minut og hver eneste kugle fyret simuleres individuelt. Som du kan forestille dig, at hvis spillet beregner hver eneste kugle, når du skyder to af dem, ville enten bremse spillet til en crawl eller direkte nedbrud. Stegepande af undergang: En rustet, støbejernspande findes i "Return of the Rotwieners". Det afvikles som et dødbringende jokevåben på grund af dets brede overfladeareal og stumpe skader. Gatling Good: Minigun igen sammen med Dr. Richard J. Gatling-pistolen i visse scener komplet med håndsving. En bærbar version af Gatling Gun findes som "Hand-Crank Frank". Meat Fortress-opdateringen tilføjer Sasha til lineup. Gameplay-klassificering: Slutningen af ​​"Return of the Rotwieners" har du bedømt på, hvordan du gjorde det med hensyn til fældebrug, genstande af opgaver, færdiggørelse af søgen, brug af melee og pistolbrug. Pistoltilbehør: Standard tilbehør såsom scopes og lasersigter er inkluderet sammen med mere ikke-standardtilbehør som amerikanske flag. Dette tilbehør kan finjusteres såvel som nulafstanden i et holografisk syn. Guns Akimbo: Fuldstændigt muligt med pistoler og submachinepistoler og endda hagler og rifler i fuld størrelse! Hvad der normalt er tohåndsvåben, vil "afslutte" langt mere, når de kun holdes med en hånd og automatiske våben, der fyres på denne måde, vil være næsten helt unøjagtige med nogle få undtagelser som AA-12. Det hjælper heller ikke, at uden lasersigter, du alligevel ikke kan se, hvor du sigter mod våbnene. Gun Kata: Hvorfor tror du, at spillet har en Grammaton Cleric? Under kategorien Spray & Pray i M.S scene, kan du gennemgå et Gun Kata-kursus designet til at træne dig i dette og Spray & Pray giver dig bundløse magasiner, så have det sjovt! Gun Porn: I FREAKING VR! Friformat vedhæftede filer, ikoniske kanoner, sjældne kanoner, kanoner med trofaste funktionsmåder over for deres rigtige kolleger og en hel arsenal af dem! Gun Twirling: Er faktisk muligt ved at holde den cirkulære pude nede / klikke på pinden på enhver revolver og vende ens hånd. Selv MTs 225-haglegevær i fuld længde og MGL-granatkaster kan gøre dette på grund af brug af den samme revolverkode. Denne virvlende er også det, der giver dig mulighed for at vende håndtag-handling våben ved at svinge din arm i en bagud eller fremad cirkel. Håndkanon:. 44 Magnum og Desert Eagle kvalificerer sig bestemt, en anden kandidat er en forkortet MTs 225 og Remington Tac-14. Tidlig adgangsopdatering 58 tilføjer. 50 AE Desert Eagle ved anmodning om fan, hvilket bringer det op i hak. Som om ovennævnte ikke var nok, tilføjer Alpha 7 af Early Access Update 59 Smith & Wesson 500 til noget virtuelt håndledsbrydende sjov. Alpha 8 af Early Access Update 59 tilføjer en Snub Nosed-version af Smith & Wesson 500, der kaldes Smith & Wesson 500 Jr. April Fools, 2019 tilføjer en revolver baseret på dette billede ◊ kaldet "Triple Regret", et tre-skud. 50 BMG-revolver. Opdatering 79 bringer B-600 ind, en revolver, der ligner en Elite Strongarm og kamre massive, sci-fi-kugler. Den ene er en Sticky Bomb-flechette, der kan holde sig selv i en sosig og eksploderer med forsinkelse. Hollywood Hacking: Hvad den nye Take & Hold præsenteres som, hvor du erhverver tilsidesættelsesmærker, der skal bruges på udstyr, og holdpunkterne har "kryptering" (læs: mål), der skal neutraliseres for at fuldføre en hold. Hollywood Silencer: afværget. Den standardlyd, som en lyddæmper laver i spillet, er proportional så høj, som den ville være i det virkelige liv, takket være udvikleren som en pistolentusiast og er særlig irriteret over denne trop. Dette fører til et ret smertefuldt eksempel af Reality Ensues til gengæld for Rotwieners, da undertrykte våben stadig har en temmelig bemærkelsesværdig rapport, der kan tiltrække zosigs og Pacification Squads til dit sted. En anden modvilje er, at disse ikke vil arbejde på nogen revolver med den eneste undtagelse af Nagant M1895 på grund af den unikke gasforseglingsmekanisme. Undertrykkelse af det vinder op og gør det stille til det punkt, du kan høre hammeren slå stiften. BFR-revolveren, der blev introduceret i Update 77 Alpha 1, kan også undertrykkes på grund af dens lille cylindergap. Opdatering 82 giver os Mk 22 Mod 0 "Hushpuppy" og to kløende undertrykkere, en kanal-tapet flaske og et oliefilter sammen med tilføjelse af to inversioner, som er en luder og et mundstik-fastgjort cykelhorn, der hyler med hvert skud. Hyperspace Arsenal: Vendt, kigger ned, viser kugler, der repræsenterer en vest, hvor du kan opbevare ammunition og våben på din person, slotsene indeholder genstande af forskellig størrelse, og du kan også ændre arrangementet af disse slots. Små slots har kun små våben, magasiner, skaller og kastbare ting. Medium slots har mellemstore våben, mens store slots, typisk et på hver side af dit hoved, kan indeholde de virkelig store våben som RPG-7, endelig er der ærmeformede slots, der fungerer som de sfæriske slots, men med en bestemt retning. En prototype rygsæk blev tilføjet i Early Access Update # 57 med en speciel slot lige bag din hals til den. Det kan indeholde flere magasiner, et par små genstande og et mellemstort våben. Denne bageste slot kan også indeholde den fusk, der er tilføjet sammen med 2018 Meatmas Cappocollesseum. Uendelig lommelygte: Alle de bærbare lyskilder løber aldrig tør, det være sig en håndholdt lommelygte, forskellige Picatinny-lys eller endda en MP5-forgrænse med et lys. Emnehåndværk: "Return of the Rotwieners" giver dig flere metoder til udformning ved hjælp af forskellige objekter, som du kan gemme ved at spise dem. Med Dustin Wiener kan du slibe to planter og en kødspor for at skabe power-up-pølser, hvor kødprøven bestemmer varighed eller intensitet, mens plantekombinationen bestemmer typen af ​​virkning. Myra Wiener lader dig bage tærter, der påvirker fjender i et område. Shelly Wiener's banger-værksted giver dig mulighed for at oprette improviserede eksplosiver med en masse tegneserie-logik involveret i forskellige detonationsmekanismer og forskellige containerstørrelser som en afveksling mellem kasteafstand og nyttelast. Vittighedsartikel: Mange af dem for at holde sig inden for det ikke-seriøse og komiske tema med spillet. Fyrværkeri, tippy legetøj, titulære hotdogs og hestesko og en hel del andre fjollede ting, der ikke har nogen kampanvendelse. Joke Weapon: Nogle våben er bare uhåndterlige at bruge og blev føjet til spillet bare for komisk værdi. Deglen. 50 tilføjet til April Fools 2018, det er en papi-replika af en. 50 AE Desert Eagle og skyder stykker karton med Anton, der giver lydeffekter fra munden. "Kuglerne" rejser ikke engang mere end fem meter men de andre ammunitionstyper som MEGA !! 1! bringer det lige ind i dødbringende joke våben territorium. April Fools 2019 opdaterer dette med "Whizzbanger", et våben baseret på en 4chan meme: en simpel holder med et beslag, der holder en. 50 BMG runde. Det har ikke engang en trigger; for at skyde den, skal du ramme en bogstavelig stift monteret bag kassetten. Mens spillet giver en "taktisk hammer" til dette formål, vil næsten enhver kraft, der påføres stiften skyde kuglen. Killer Robot: Visse spiltilstande har du kæmpet for en række forskellige robotter, såsom en gående mekanisk hotdog og en militær-robot ved navn Clunk (desværre fjernet fra sent) sammen med Manhack-aske skiver. Kill It with Fire: Den offentlige udgivelse af Update 59 introducerede muligheden for at sætte Sosigs i brand, den klassiske Molotov Cocktail, og tillade, at brændevæsen ammunition til at udføre deres formål. Opdatering 60 tilføjede en junkyard flamethrower som et testvåben i Proving Grounds med en justeringshåndtag til at afværge videospil Flamethrowers Suck ved at lade den skyde på længere intervaller. Opdatering 62 vendte tabellerne ved at give dig mulighed for at skyde fyr sammen med introduktionen af ​​Pacification-squads, der kan bruge brandende ammunition. Det viser sig, at junkyard flamethrower var en test for Meat Fortress-opdateringen med tilføjelsen af ​​Pyro's Flamethrower, som giver al den grillade sjov fra den forrige med tilføjelse af Sosig-punting, projektil reflekterende airblast. Stige-fysik: Undervendt, du har brug for begge hænder, hvis du vil klatre normalt med glat bevægelse, hvor du vil adlyde tyngdekraften, men dette fører også til en morsom underretning, der giver dig mulighed for at starte dig selv fra stiger, hvis du frigiver, mens du svinger din controller. Hvis du vil bruge et våben, skal du skyde med en hånd. Dette bagatelliseres, hvis du bruger en af ​​teleporteringens bevægelsestilstande, du fryser midair, hvilket giver dig mulighed for at vende dig rundt og bruge et våben i fuld størrelse, hvor du er, men på det tidspunkt kan du bare teleportere forbi stigen. Laser Sight: Der er en håndfuld picatinny laser seværdigheder at vælge imellem, der kommer i rødt, grønt og endda lilla. Visse våben som S&W Bodyguard 38 revolver, overdimensioneret Kolibri og Sniper Rifle har indbyggede lasere, der tændes, når du holder grebet. Takket være fastgørelsessystemet kan du oprette latterlige mønstre af lasere på dit våben, hvis du ønsker det. Sosiguns med lasersigter bruger lige-stråler fra Hollywood-eske af hensyn til Crosshair Aware, især når de står over for Pacification Squads i Rotwieners. Heldigvis vil My Shield beskytte mig: Et simpelt riot skjold blev tilføjet temmelig tidligt i spillets udvikling, indtil en senere opdatering tilføjede et forbedret skjold med et visningsvindue, Meatmas 2018 giver os en scutum og en senere opdatering den samme måned introducerede en varmelegeme med en håndgranatdesign på fronten. Wienerbots og Sosigs kan også være udstyret med forenklede oprørsskærme, der tvinger dig til at bryde dem eller skyde gennem visningsvinduet. Spottende fedt: Om ønsket kan Sosigs eksplodere i kødfulde fysik-berørte stykker som de ældre Weienerbot-modeller. Mooks: I form af opretstående hotdogs kaldet "Sosigs". Take and Hold-scenen har også ældre "Wienerbot" -modeller som mulighed. Begge typer er bevæbnet med forenklede, filmproplignende varianter af forskellige standard-FPS-kanoner, der kaldes "Sosiguns". Missile Lock-On: Dag 20 af Meatmas 2018 tilføjer ManPADS-lancerede FIM-92 Stinger. Efter isætning af batteri / kølevæske, ved at klikke på puden / pinden på skydehånden aktiveres sporing, der er markeret med en skrigende støj, der bliver en klar tone efter at have erhvervet en lås på et gyldigt mål (snefnug i Meatmas Snowglobe, de flyvende steaks prøveplade, kødudstyr osv.). Hvis du klikker på puden / pinden på den hånd, der holder fast på fronten, bevares låsen, så du kan løfte løfteraketten og skyde missilet. Halsnap: De nye Sosig-agenter giver dig mulighed for at bryde deres hals eller andre lemmer ved at gribe og bøje dem langt nok. Night of the Living Mooks: "Return of the Rotwieners" er en enorm Survival Sandbox-scene, der spiller spilleren mod Rotwiener-zombier og stærkt væbnede Pacification Squads. Ingen "Arc" i "Archery": afværget, da spillet også afværger Hitscan-kugler. Dine kugler falder faktisk baseret på den type runder, du skyder, og du kan let se dette i handling i Sniper Range. Selv de raketdrevne sprængstoffer buer og kræver, at du sigter lidt op for at sikre, at de rammer fjerne mål (prøv det på den forladte mine i Arizona Range). Støjende våben: Alle våben har meget forskellige handlingslyde og kan variere afhængigt af hvad der gøres. Du kan endda se, hvornår bolt-hold-åben våben skyder deres sidste runde med en subtil mangel på bolten eller glider, der smækker tilbage fremad. Med bolt-action-våben er lyden lidt anderledes, når du cykler bolt uden en runde til kammer. One Bullet Clips: Fortsætter dette spillets tendens til at afværge våben tropes, ammunition i et magasin bevares, når det skubbes ud, og du holder en ekstra runde i kammeret, hvis våben er lukket. Hvis du spiller ved hjælp af husregler for begrænset quickbelt-ammunition, kasserer du enten magasinet og mister runderne i det, eller du er nødt til at konsolidere dem mellem magasiner manuelt. "Return of the Rotwieners" på Classic og Hardcore forvandler dette til et unikt gameplay-aspekt ved at deaktivere spawn-låsning. Mens ammunition er ubegrænset og altid tilgængelig på ethvert reload-o-matic med solbrune, der giver adgang til særlige runder, vil våben kun have et begrænset antal magasiner, klip og hurtiglæsere, hvilket tvinger dig til at redde dem og konsolidere ammunition mellem dem snarere end bare at smide dem væk. Arcade-tilstand, der blev introduceret i Update 77, fjerner dette og giver dig mulighed for at spawnlock magasiner med elementet spawner, der nu er standard fra Update 78. Den omarbejdede Take & Hold giver dig mulighed for at bruge begrænset ammunition, hvilket kun giver dig mulighed for at genindlæse magasiner, klip og hastighedsladere på et specifikt panel sommetider findes i forsyningspunkter. Du kan bruge tilsidesættende tokens for at kopiere dem på en anden type panel. Enhånds haglgeværspumpe: Du kan gøre dette ved at holde på udløseren med den controller, der griber fat i haglen på haglen, mens den anden hånd er fri og ikke griber pistolens greb. One-Hit Polykill: Det nye ballistiksystem gør det lettere, selvom det er uforudsigeligt, at nedtage mål bag dækning eller flere mål, hvis de er oprettet, og din runde har nok strøm. Reality Ensues i den nylige scene tilføjet i Meatmas 2018, Cappocolosseum, som har tilstande Assault & Pepper og Battle Petite, hvor der er uskyldige alf sosigs, der straffer din score, hvis du skader dem. Dårlig trigger disciplin, især med rustning gennemtrængende runder, kan resultere i, at en One-Hit Polykill via kuglen går gennem dit mål og overtrænger ind i en civil alv bag dem. Smertefuldt langsomt projektil: Endnu en gang afværget med RPG, der skyder med en relativt realistisk hastighed - hvilket vil sige næsten hurtigere end man kan se, og langt hurtigere end de fleste andre "realistiske" spil. Soldejse-hunde fyrer også disse, uanset våben. Take & Hold-tilstanden (Legacy, Conception og Rework) kan ændres til realistiske hastigheder. Sosiguns zig-zag dette afhængigt af hvad de er, de kan variere fra smerteligt langsomt til realistisk hurtigt. FIM-92 Stinger er alt andet end langsom. Når du fyrer på den, og motoren sparker ind, trækker den hotdogsboller til det mål, du låste fast inden for få sekunder, afhængigt af hvor langt det er. Pillow Silencer: Meatmas 2017 introducerede en "sweaterpressor", der består af en sammenbundet grim trøje sammen med en anden, der har form af en festcracker, der frigiver konfetti ved det første skud og fortsætter med at undertrykke skud bagefter. Opdatering 82 i Meatmas 2019 tilføjer en flaskeundertrykker med kanaltape indpakket rundt om det for at skjule næseflitsen og en oliefilterundertrykker. Pistol-piskning: Fuldstændigt muligt, da du kan bruge en hvilken som helst pistol til at klemme, club og bludgeon fysikgenstande, skrøbelige genstande som lerpotter og ølflasker og endda fjende Sosigs. Alpha 7 i Update 59 har tilføjet lydeffekter til våben for at gøre pistolpiskning og rumpe slående mere spændende. Opdatering 76 introducerer bajonetter, der krævede, at alle våben blev givet melee-våbenegenskaber for, at tilknyttede bajonetter kunne skade, og konsekvensen er, at pistolpisker og rumpestrejker kan gøre meningsfulde skader i en klæbrig situation. Spillbar menu: Som det er normen for Virtual Reality-spil. Denne starter dig på en platform inde i et gigantisk kammer med spillets titulære genstande, der løftes op og ned, og giver dig mulighed for at vælge en af ​​scenerne sammen med spilversionen, opdateringsnotater og et indstillingspanel. En til tre af de mest fremtrædende scener, afhængigt af versionerne, vises i midten af ​​scenevalget. Punch-Packing Pistol: Vendte, mange håndvåben, endda Desert Eagles, har ikke magten til at slå gennem jævn kevlar og har heller ikke kammeret dedikerede rustningspiercing-runder uden for de respektive + P AP I. 45 AVS- og 9mm-runder. Under-maskingevær faller også under denne modvilje på grund af kammerhåndværkskvalibakalibre. De eneste våben til at spille dette lige er FN Five-SeveN, "obrez'd" bolt action rifler, Contender, FightLite Raider og et par af Hand Cannon-revolverne. Sjældne våben: Overalt, lige fra sjældent til antik til bare uklar. Reference Overdosed: H3VR har adskillige ikoniske våben, herunder Deckards pistol, Malcom's pistol, en S&W Model 29 i. 44 Magnum, en Grammaton Cleric, en Walther PPK, en forkortet Winchester 1887 (med en forstørret cocking loop), en Seburo Compact-eXploder , en TOZ-106 bolt-action-pistol, en trækstang, en abenøgle, en Hunter's Machete, en freaking blyant, en M60 LMG ... En af de tilgængelige skydeområder er baseret på den populære pistolcentriske Youtuber Hickok45s baghaven række. Et af sprængstofferne med en sikring er et par bananer. "Chef" i 2018 Meatmas-arrangementets Cappocolosseum-scene, "Meatal Gear", er et Metal Gear REX, der er piloteret af "Gronch". Ikke kun bruger Meatal Gear REX's våben (en laserkanon, maskingevær og raketspærre; dens "jernbane" er ikke-funktionel), slaget følger den samme rækkefølge: ødelæg først radomen for at åbne Meatal Gear's cockpit, skyder derefter Gronch mens cockpiten er åben. Take And Hold: Conception er et stort gammelt kærlighedsbrev til både Half-Life og SCP Foundation. At fjerne hovedet eller ødelægge hjernen: I den færdige version af Rotwieners tilbagevenden, vil halshugning eller ødelægge et Rotwiener-hoved regne som et dræb. Dog springer deres hoveder rundt, mens de løber, hvilket gør overkroppen til et mere pålideligt mål. Alternativt kan en Rotwiener dræbes ved at lade den blø ud, gøre. 22LR-runder og især hule punktrunder effektive. Tidlige versioner afværgede dette; zombie sosigs var mere end i stand til at fungere uden hoved. Revolvers er bare bedre: Fra gammel fast-cylinder og enkelt-action til moderne drop-cylinder og dobbelt-action. Også ikke begrænset til pistoler, da vi har MTs 225 haglen og MGL Grenade Launcher. Meat Fortress-opdateringen giver os både Spys revolver og Demomans granatkaster. Opdatering 79 handler næsten udelukkende om revolvere, der berører et par af de eksisterende og tilføjer mange nye modeller, lige fra den berømte Raging Bull til Lady's Companion. 22 Pepperbox, den næst ældste Real Life-pistol i spillet efter flintlock-pistolen, der blev tilføjet i Update 81. Højrehåndte venstrehåndede pistoler: Vendte, alle undtagen to våben er primært højrehåndede i drift, hvilket reducerer ambideksuelle eksempler som FN P90. Smith & Wesson M&P R8 revolver slipper cylinderen til højre, mens Colt M4A1 kan bruges i en "venstre krok" -konfiguration. Rocket Jump: Meat Fortress-opdateringen og scenen giver dig mulighed for både raket jump og sticky jump. Du kan kun sprænge spring med de glatte bevægelsesmuligheder (armvinge, 2-akset og dobbeltpind), og du kan ændre, hvis dette skader dig eller ikke, når du er færdig. Running Gag: I "Return of the Rotwieners" har Myras kødpasteopskrifter konstant noter om hende, der siger, at de har brug for mere salt, blandt andre revisioner. Russian Roulette: Det er muligt at spille dette ved at indlæse en enkelt runde i en af ​​revolverne og spinde cylinderen. At skyde dig selv vil dræbe dig i de fleste scener, men Death Is a Slap on the Wrist. Sawed-Off Shotgun: Selvfølgelig af sorten med dobbelt tønde, en forkortet Winchester 1887 og en MTs 225, som dybest set er en revolver, der skyder haglgevær med dens tønde og bestand forkortet. En anden er den ekstremt korte tønde version fra Killing Them Softly, der er så kort, at de skaller, den er fyldt med, er længere end dens tønder. Haglgevær er bare bedre: Mange af dem også. Mange af dem afværger kortdistanceret hagelgevær uden for de stærkt hakkede eller bredt-chokede tønder og er overhovedet effektive undtagen de mest ekstreme områder. MTs 225 giver hybridkombinationen af ​​skudvåben er bare bedre og revolverne er bare bedre. Ja, en haglrevolver. AA-12, en fuldautomatisk, åben bolt, magasin, der er fodret haglgevær med et gasstempel og fjeder til at absorbere omkring 90% af rekylen, så du kan tømme en hel tromme på én gang uden at miste en betydelig mængde nøjagtighed. Du kan endda skyde denne enhånds og holde den relativt i mål. Endelig er det i stand til at skyde lavtryksrunder uden at undlade at cykle sammenlignet med andre haglgeværer. KS-23, en sovjetisk designet optøjer, der belaster 23x75mmR skaller, der spænder fra "Siren-7" CS gasskaller, Zvezda flash bang shells, Shrapnel-25 buckshot og antimateriale "Barricade" -runder, der er i stand til at ødelægge motorblokken af et køretøj.Den fiktive Scalpel-LE, der blev introduceret på dag 23 af Meatmas 2018, tager dette videre med yderligere skinner og en rumpeplade for at skabe et taktisk stykke sæt eller en vederstyggelighed af kødkind. For et fiktivt våben gjorde Patrick Sutton et bemærkelsesværdigt stykke arbejde med detaljerne, som f.eks. ArmaLite-støvafdækning, ammo-tælleren på magasinerne og endda en spærre på venstre side af haglen, der forhindrer, at ammo-tælleren roterer baglæns. Introduceret i "Return of the Rotwieners" er "Fire bogstavsordet", en fire-tønds beskadigelsesvåben med en sekundær brandkontakt, der lader dig skyde alle fire tønder samtidigt. Meatmas Day 2019 gaver os med Lake Lake Grenade Launcher, som er rør-fodret og pumpeaktion. Du kan konvertere den til en BFG-hagle ved at indlæse MP-APERS-skaller. Silliness-switch: April Fools 2019 tilføjer muligheden for at omdanne sosigs til klovne-sosigs med den passende næse og frigive frihedsfetti, når de skudt, ramt, demonteres eller på anden måde. Røg ud: Forskellige genstande udsender uigennemsigtige røgkugler (et forsætligt designvalg, så det ikke ville påvirke ydeevnen, og så røg kan påvirkes på en fysisk måde, såsom at blive ryddet af eksplosioner eller bølge ud i trange rum). Du har M18, både i rød og U. En farver, 40 mm granatrunder, der frigiver CS-gas (skønt det ikke gør noget for spilleren), og for en mere fjollet variation, en ninja-røgbombe, der ligner en gigantisk smell-snap og eksploderer på virkningen. KS-23 haglen kan indlæse "Siren-7" tåregasrunder. Brugt skal-brusebad: Hver brugt hus og skal simuleres fysisk med den eneste undtagelse af M134 og Sasha på grund af det absurde omdrejningstal. Du kan kontrollere den tid, det tager for foringsrør og skaller at forsvinde. Sticky Bomb: LAPD 2019-blasteren kan rumme en nærhedsgruve-runde, der detonerer ved enhver bevægelse i nærheden. Meat Fortress tilføjer, hvad ellers men, den Sticky Bomb-løfteraket. Den færdige version af "Return of the Rotwieners" giver dig mulighed for at lave klistrede bangers ved hjælp af en picatinny-skinne (fordi vedhæftede filer "klæber" til picatinny-skinner). B-600 kan kammeres til at skyde en glødende flechette, der sidder fast i sosigs og eksploderer efter en forsinkelse. Tag den! : Anton Hand kan virkelig ikke lide FN F2000 bullpup-angrebsgevær på grund af det faktum, at han fik sit skæg fanget i det, og det sprøjtede varm messing i hans ansigt, da han brugte det under en forskningsrejse, og har ved flere lejligheder sagt han ville ikke tilføje det til spillet. Det gjorde en overraskende optræden i "Meatmas 2019 Holiday Announcement" brændstof til Gronchs pejs. Bare for at køre punktet hjem, trækker Gronch en fra en skraldespande, der er mærket "Meatmas Bullpup Storage Device". Anton sagde, at han tilføjede F2000's model netop for den gag og derefter slettede den. Denne iteration af Meatmas, ligesom 2017, tager også chancen for at gøre sjov med de indtægtsforbedrende enheder, som to specifikke spil gør meget brug af, i at du kan sælge dine Gun Hats på "SMEME Marketplace", nogle af de sjældnere gå til latterlige priser. Hvordan tjener du flere G-Bucks til kasser, nøgler og hatte? Hvorfor arbejde selvfølgelig mindre end mindsteløn for Gronch! Throw-Away Guns: Early Access Update 65 giver dig nu mulighed for at spawn-låse Sosiguns, lade dig bringe en ud, skyde den og derefter gribe en anden, når du løber tør. Anton refererer endda Overwatch-helten "Reaper" med brugen af ​​hagler, der automatisk pumpes for at holde dem billige med hensyn til ydeevne. FIM-92 Stinger behandles også på denne måde på grund af det faktum, at genindlæsning involverer udskiftning af lanceringsrørsenheden, noget der ikke gøres inden for en mission i virkeligheden. Uorthodox Reload: Mulig mere end nogenlunde andet fiktion, der faktisk er i overensstemmelse med fysikens love. Populære metoder inkluderer at kaste magasiner i deres luft og fange dem i pistolen såvel som mere "normale" metoder som at vende håndtaget og pumpe haglgevær med en hånd. En Youtuber ved navn "jeditobiwan" har skabt en serie dedikeret til denne trope, der udøves i spillet kaldet Dumb H3VR Reloads. Team Fortress 2-våben fra Meat Fortress-opdateringen afværger faktisk de alt for usædvanlige reload-animationer, da Anton tog nogle kunstneriske friheder for at få dem til at give så meget mening, som deres design ville tillade. Det eneste våben, som Anton ikke kunne bringe sig selv til at ændre, var soldatens fire-skudte raketkaster for at tillade den samme lethed af raket jumping og luftbombardement. Scattergun, for eksempel, har i stedet et integreret magasin på seks skaller, og rackets håndtag indlæser et skal i hver tønde, der giver to skud. Den Sticky Launcher bruger sammen med tilføjelsen af ​​sin klistrede indikator et stripperklips af klistrede skaller med bomberne i en "deflateret" tilstand, der er indlæst i trommemagasinet, ligesom M1941 Johnson. Selv Spys-revolveren måtte ændres for at give mekanisk mening, da næsten ingen af ​​delene var oprettet på en måde, der ville være fornuftig (eller være sikker for den sags skyld). Du hører altid kuglen: afværget med det nye lydsystem. I de meget få tilfælde, hvor fjender kan skyde på dig fra en lang nok afstand, såsom Pacification Squads i "Return of the Rotwieners", vil du se sporeren zippe lige ved (eller slå) dig, før du hører våben blev fyret fra selvom der ikke er en revne, når den passerer. Verbal Tic: Anton's tendens til at sige "vidunderligt", det være sig efter lydtesten i begyndelsen af ​​hver devlog-video, eller lige efter at have vist et nyt våben eller anden gameplay-mekaniker. Forvent, at "smuk" lejlighedsvis bliver brugt i stedet. Han tilføjede endda et tippy legetøj i spillet, der får lyden af ​​hans verbale Tic, "Vidunderligt!". Spil indiskretionsskud: Hvordan får du adgang til de kødkerner og planter, du har ... "gemt" i Return of the Rotwieners, ved at bringe dine controllere tæt på din HMD og skyve dem frem. Sammenlignet med Job Simulator er lydeffekten mere grotesk. Nu kan du bruge en lille radial menu på din off-hand til at vælge de elementer, du vil bringe frem, uden at du behøver at udføre skyvebevægelsen. Wreaking Havok: Nogle af scenerne giver dig fysiske aktive mål at skyde, såsom Eksploderende tønder og kasser i lageret, de forskellige mål i Friendly 45 eller den enorme overflod af brudelige genstande i den brudende prototype.

305 spille 428 24-timers top 5184 hele tiden peak Måned Gennemsnitlig. Spillere Gevinst% Gevinst Højeste spillere Sidste 30 dage 229. 08 6. 4 +2. 86% 532 Januar 2020 222. 70 -26. 14 -10. 50% 511 December 2019 248. 84 32. 51 15. 03% 634 November 2019 216. 33 17. 20 8. 64% 568 Oktober 2019 199. 12 22. 99 13. 06% 621 September 2019 176. 13 -19. 04 -9. 76% 377 August 2019 195. 17 -87. 06 -30. 85% 417 Juli 2019 282. 23 69. 55 32. 70% Juni 2019 212. 67 41. 69 24. 38% 794 Maj 2019 170. 99 22. 48 15. 14% 429 April 2019 148. 51 -18. 43 -11. 04% 315 Marts 2019 166. 94 13. 02 8. 46% 381 Februar 2019 153. 92 -25. 74 -14. 33% Januar 2019 179. 65 -26. 56 -12. 88% 402 December 2018 206. 22 39. 52 23. 71% 534 November 2018 166. 69 40. 54 32. 13% 495 Oktober 2018 126. 15 5. 67 4. 71% 550 September 2018 120. 48 5. 88 5. 13% 292 August 2018 114. 60 -7. 21 -5. 92% 263 Juli 2018 121. 82 9. 79 8. 74% 271 Juni 2018 112. 03 -1. 04 -0. 92% 229 Maj 2018 113. 06 9. 94 9. 64% 359 April 2018 103. 12 27. 95 37. 17% 257 Marts 2018 75. 18 -6. 32 -7. 76% 193 Februar 2018 81. 50 -26. 51 -24. 54% 206 Januar 2018 108. 02 -13. 63 -11. 21% December 2017 121. 65 52. 40 75. 66% 386 November 2017 69. 26 9. 39 15. 68% 211 Oktober 2017 59. 87 -0. 24 -0. 40% 201 September 2017 60. 11 2. 48 4. 30% 158 August 2017 57. 63 -0. 27 -0. 47% 136 Juli 2017 57. 90 22. 58 63. 92% Juni 2017 35. 32 -5. 12 -12. 65% 88 Maj 2017 40. 44 -6. 11 -13. 12% 94 April 2017 46. ​​54 0. 89 1. 95% 118 Marts 2017 45. 65 -3. 97 -8. 01% 122 Februar 2017 49. 63 -2. 40 -4. 61% 132 Januar 2017 52. 03 -4. 56 -8. 06% 144 December 2016 56. 59 28. 47 101. 28% 157 November 2016 28. 12 0. 61 +2. 23% 72 Oktober 2016 27. 50 0. 27 1. 01% 97 September 2016 27. 23 -3. 31 -10. 85% 77 August 2016 30. 54 1. 66 5. 73% 80 Juli 2016 28. 89 -0. 47 -1. 59% 78 Juni 2016 29. 35 8. 00 37. 44% 74 Maj 2016 21. 36 17. 00 390. 22% 99 April 2016 4. 36 4. 31 9484. 13% 25 Marts 2016 0. 05 - 1 Alle data er drevet af Steam. Ikke tilknyttet Valve på nogen måde. Alle varemærker tilhører deres respektive ejere i USA og andre lande. Vores mål er at give unik indsigt i spiltrendene. ©.

Begrænset tilbud - Få € 7, 25 tegnebog til at bruge på dit næste butikskøb! Inviter en ven Blog Support Bestil resender Udvikler Servicevilkår Fortrolighedspolitik Cookiepolitik Juridiske bemærkninger Sprog: Engelsk Facebook Twitter Instagram Det ydmyge samfund har bidraget med over $ 164, 000, 000 til velgørenhed siden 2010, hvilket gør en fantastisk forskel på årsager over hele verden.
https://hideuri.com/2rnDzG